Ultrakompakti Sony Action Cam Full HD -videokamera on luotu villeimpien elämysten kuvaamiseen

• Ultrakompakti ja -kevyt kannettava Full HD -videokamera
  • Tallentaa tapahtumat 170 asteen Carl Zeiss -laajakulmaobjektiivilla
  • Korkealaatuinen kuva jopa vähäisessä valossa Exmor R CMOS -kuvakennolla
  • SteadyShot vakauttaa kuvan nopeassakin liikkeessä
  • 2 erillistä HD-tasoista kuvahidastusta (4x / 2x)
  • Ohjaa kameraa älypuhelimellasi ja siirrä tallenne älypuhelimeesi WiFi-yhteydellä
  • Kuvaa lumessa tai jopa 60 metrin syvyydessä vakiona tulevan vesitiiviin kotelon avulla

Kuvaa elämyksesi minne ikinä seikkailusi johtaa! Ultrakompakti, vain 90 gramman painoinen HDR-AS15 Action Cam tallentaa yksityiskohtaista teräväpiirtovideota riippumatta siitä, oletko vaeltamassa, pyöräilemässä, sukeltamassa, surffaamassa vai hyppäämässä laskuvarjolla. Kiinnitä pienikokoinen Sony Action Cam kypärääsi tai rullalautaasi mukana tulevalla kiinnikkeellä. Voit myös hankkia lisävarusteena vedenpitävän kypäräkiinnikesarjan. Kun kamera on paikallaan, paina isoa tallennusnäppäintä ja anna palaa!

Herkkä Exmor R CMOS -kenno tallentaa yksityiskohtaisen ja tarkan videokuvan melkein missä valossa tahansa aamusarastuksesta iltahämärään. Korkealaatuinen Carl Zeiss Tessar -objektiivi vangitsee vauhdikkaat lumilautatemppusi 170 asteen laajakulmalla. SteadyShot -kuvanvakaaja tasoittaa kameran tärinää, kun liikkeesi tömähtää esimerkiksi rotkon ylihyppäämisen yhteydessä.

Sony HDR-AS15 Action Cam tarjoaa viisi valinnaista laatutasoa korkealaatuisesta Full HD 30p:stä VGA-tarkkuuteen. VGA mahdollistaa erityisen pitkän kuvauksen silloin, kun voit hieman tinkiä kuvanlaadusta. Kaksi erillistä kuvahidastuksen asetusta (4x ja 2x) helpottavat esimerkiksi golf-lyönnin tai BMX-pyörästuntin yksityiskohtaisen jälkianalysoinnin.

Sony Action Cam -kamerapaketti sisältää kestävän ja vesitiiviin kotelon, joka mahdollistaa kuvaamisen sateessa, lumessa tai vedessä jopa 60 metrin syvyydessä. Koteloa kannattaa käyttää myös silloin, kun kuvaat likaisissa olosuhteissa, joissa kura ja pöly lentävät.

Kameraan on heti saatavissa laaja valikoima lisävarusteita, kuten kiinnityslenkki ohjaustankoon, otsanauha sekä vesitiivis kypäräkiinnityssarja pyöräilyn, patikoinnin ja vesiurheilulajien harrastajille. Tarjolla olevien lisävarusteiden määrä kasvaa jatkossa esimerkiksi kameran asennusta laajentavalla kallistussovittimella ja LCD-näytön sisältävällä käsikahvalla, jolla voit käyttää kameraa tavallisen videokameran tapaan. Tulossa on myös erikoispakkaus kotelotarvikkeita, joilla parannat kameran kuvan- ja äänenlaatua sukelluskäytössä.

Sony Action Cam -videokamera on yhteensopiva sekä Memory Stick Micro™ (M2) -muistikortille että Micro SD/SDHC -muistikortille (vähintään 4. nopeusluokka).

Ladattuasi Sonyn vastajulkaistun PlayMemories Mobile -sovelluksen (Android tai iOS) voit siirtää videotallenteet suoraan älypuhelimeesi tai taulutietokoneeseen WiFi-yhteydellä. Ilmainen sovellus mahdollistaa myös kameran etäkäytön älypuhelimestasi tai taulutietokoneesta.

Sony HDR-AS15 Action Cam -videokamera tulee Suomen myyntiin lokakuun puolessa välissä. Laitteen suositushinta on 330 euroa.

Tärkeimmät tekniset tiedot

Toiminnot HDR-AS15
Videotiedostomuoto MPEG4-AVC/H.264
Videokuvan tarkkuus 1920×1080/30p (HQ);1280×720/30p (STD,SLOW,SSLOW);680×480/30p (VGA)
Kuvakenno 1/2.3" (7,77 mm) Exmor R™ CMOS -kenno, jossa noin11900K pikselin erottelu (16:9)
Still-kuvan koko Noin 2,0 megapikseliä (1920 x 1080 pikseliä)
Objektiivi Carl Zeiss Tessar 15,3 mm (vastaa 35 mm) / F2.8Lyhin tarkennusetäisyys noin 30 cm
Kuvanvakaaja Active Mode -toiminnolla varustettu SteadyShot™ kuvanvakaaja (sähköinen)
WiFi IEEE 802.11b/g/n (2.4 GHz)
Liitännät HDMI-lähtö (micro); Micro-B/USB2.0 Hi-speed (massamuisti); mikrofonitulo (stereominijakki)
Muistikortit Memory Stick Micro™ (Mark 2) ja Micro SD/SDHC Memory Card (4. nopeusluokka tai korkeampi)
Muut toiminnallisuudet Monokaiutin ja sisäänrakennettu mikrofoni; näyttö; päiväys ja kellonaika; jaksottaistallennus; nopeutettu toisto
Mitat (LxKxS) Noin 24,5 mm x 47,0 mm x 82,0 mm (mukaan lukien paristo)
Paino Noin 90 g (mukaan lukien paristo)

Fredrik Fagerstedt, Sony Nordic Product Manager

Sähköposti: fredrik.fagerstedt@eu.sony.com

Sony on yksi maailman johtavista kuluttajatuotteiden valmistajista tarjoamalla kokonaisvaltaisen viihdekokemuksen elektroniikka-, puhelin-, musiikki- ja kuvateknologiatuotteilla sekä Sony Entertainment Network -palvelulla. Sony tunnetaan audiovisuaalisista tuotteistaan, jotka soveltuvat sekä kuluttajille että ammattilaisille, kuten BRAVIA™ LCD-teräväpiirtotelevisioista (HD), Cyber-shot -digitaalikameroista, Handycam® -videokameroista, "α" (Alpha) digitaalisista SLR-kameroista, Xperia™ -tableteista ja Walkman® MP3-soittimista sekä VAIO™ -tietokoneista ja ammattimaisista 3D HD -broadcasting-laitteista.

"Sony", "WALKMAN", "VAIO", "Cyber-shot", "Handycam", "α", "BRAVIA" and "Xperia" ovat Sonyn rekisteröityjä tavaramerkkejä. Muut mainitut tavaramerkit on rekisteröity omille omistajilleen.