Copterlinella polttarit Tallinnassa

Copterline tuo valikoimaansa elämykselliset polttaripaketit. Helikopterilennon ja laadukkaan yöpymisen lisäksi pakettiin voi yhdistää illallisen huippuravintolassa sekä halutessa vaikka ylelliset limusiinikuljetukset. Polttaripaketti tarjoaa helpon ratkaisun kaasoille ja bestmaneille, sekä ikimuistoisen kokemuksen koko polttariporukalle.

Kevään kynnyksellä polttariporukat heräävät suunnittelemaan kesän morsiusparien juhlia. Jos ohjelmaksi halutaan keksiä jotakin tavallisuudesta poikkeavaa, on Copterlinen helikopterilento Tallinnaan hieno elämys tulevalle morsiamelle tai sulhaselle.

Nopea helikopteri vie koko polttariporukan Suomenlahden yli juhlimaan Tallinnan vilkkaaseen yöhön. Pakettiin sisältyy lentojen lisäksi myös yöpyminen laadukkaassa hotellissa Tallinnan keskustassa ja paluu laivalla Helsinkiin. Pakettiin voidaan räätälöidä myös illallinen huippuravintolassa sekä luksustunnelmaa lisäävät limusiinikuljetukset Tallinnassa. Polttaripaketit räätälöidään 6-13 henkilön ryhmille, ja paketin hinta on alkaen 199 euroa per henkilö ja perjantain lähdöillä alkaen 225 euroa.

– Kaikki matkajärjestelyt tehdään asiakkaan puolesta aina kuljetuksista ruokailuun ja majoituksiin, joten juhlaseurue voi rauhassa keskittyä hauskanpitoon, lupaa Copterlinen toimitusjohtaja Kari Ljungberg.

Tiedustelut, tarjouspyynnöt ja varaukset asiakaspalvelusta: contact@copterline.com

Copterline suosittelee huippuravintoloita

Copterline suosittelee helmikuussa taas viittä uutta ravintolaa. Nyt mukana ovat mm. värikäs Butterfly Lounge, ja tunnelmallinen Neh, jossa polttariseurue voi nauttia laadukkaan illallisen jopa keittiömestarin pöydässä. Copterline ja tunnettu ruokakulttuurivaikuttaja Aivar Hanson suosittelevat kuukausittain viittä eri ravintolaa Tallinnan monipuolisesta ravintolavalikoimasta. Mukaan valikoidaan monelle kukkarolle sopivia vaihtoehtoja, niin fine dining kuin muitakin kiinnostavia ruokapaikkoja.

Suositukset ovat nähtävillä osoitteessa: http://www.flavoursofestonia.com/fin/eesti

Kari Ljungberg, Copterline
kari.ljungberg@copterline.com