Jukka Terhonen Pohjolan Design-Talo Oy:n hallitukseen

Pohjolan Design-Talo Oy:n yhtiökokous on 25.3.2013 valinnut rakennusneuvos Jukka Terhosen yhtiön hallituksen jäseneksi.  Jukka Terhosella on pitkä ja laaja kokemus asuntorakentamisesta ja - sijoittamisesta. Terhosen kokemus vahvistaa entisestään Design-talon osaamista.

Pohjolan Design-Talo Oy:n yhtiökokous vahvisti 25.3.2013 pidetyssä kokouksessa myös yhtiön vuoden 2012 tilinpäätöksen. Yhtiöllä on takanaan jälleen vahva vuosi ja näkymä vuoteen 2013 on hyvä. Kevään 2013 aikana yhtiö luovuttaa asiakkaalleen 4000:nen muuttovalmiin talon, mikä kertoo yhtiön johtavasta asemasta markkinoilla. Rakennusneuvos Jukka Terhonen vahvistaa yhtiön hallitusta vahvalla toimialaosaamisellaan.

– Jukka Terhosen vuosikymmenten mittainen kokemus ja laaja verkosto suomalaisessa kiinteistö- ja rakentamiskentässä ovat erinomaiset. Terhosen vahva asuntoliiketoiminnan osaaminen tukee yhtiön kasvutavoitteita ja aluerakentamisen liiketoiminnan kehittämistä”, kertoo hallituksen puheenjohtaja Tuomo Raasio.

– Olen seurannut Design-Talon menestystarinaa mielenkiinnolla. Yhtiön asema maan johtavana muuttovalmiiden omakotitalojen rakentajana on vahva. Yhtiöllä on kustannustehokkuutensa ja asiakasosaamisensa ansiosta mahdollisuus kasvattaa liiketoimintaansa merkittävästi aluerakentamisessa sekä yhteistyössä suurten rakennusliikkeiden ja rakennuttajien kanssa että ryhmärakentamistyyppisillä toimintamalleilla, toteaa Jukka Terhonen.

Lisätietoja antavat:

Tuomo Raasio, hallituksen puheenjohtaja, tel. 0400 405 682, tuomo.raasio@capman.com

Saku Sipola, toimitusjohtaja, Pohjolan Design-Talo Oy, tel. 040 55 15 953, saku.sipola@designtalo.fi

Pohjolan Design-Talo Oy on erikoistunut muuttovalmiiden omakotitalojen sekä huviloiden suunnitteluun ja valmistukseen. Yritys on suurin suomalainen muuttovalmiiden pientalojen toimittaja. Design-Talo on Pientaloteollisuus PTT ry:n jäsen. http://www.designtalo.fi