Korjaus tiedotteeseen: K-Plussa-pisteet älypuhelimen ruudulle

Cardu mobiilikortti -sovelluksessa on nyt mahdollista seurata omaa K-Plussa pistetilannetta kännykällä (aiemmin virheellisesti: seurata oman K-Plussa-kortin pistetilannetta reaaliaikaisesti kännykällä). Cardu-sovellus mahdollistaa tämän palvelun ja K-Plussa-kortti on siinä mukana ensimmäisenä kanta-asiakaskorttina Suomessa (aiemmin virheellisesti: Cardu-sovellus mahdollistaa tämän palvelun ensimmäisenä kanta-asiakaskorttina Suomessa). Tämä tarkoittaa sitä, että asiakas voi varmistaa palkintopisterajojen täyttymisen ja hyödyntää pisteensä entistä tehokkaammin. Lisäksi palvelu näyttää kaikki valtakunnalliset K-Plussa-edut ja -tarjoukset.

K-Plussa-kortti on ollut saatavilla kännykkään Cardu mobiilikortti -sovelluksessa jo reilun vuoden. Digitaalinen K-Plussa-kortti sisältää myös digitaalisia leimapasseja, esimerkiksi Helsingissä Neste Oil K-market Eläintarhan asemalla (aiemmin virheellisesti: Neste Oil Helsinki Eläintarhan asemalla) voi kerätä pesupassinsa leimat kätevästi puhelimeen.

”Asiakkaidemme tarpeet saada ajantasaista informaatiota ajasta ja paikasta riippumatta ovat kasvamassa voimakkaasti. Yhteistyössä Sundukan kanssa olemme kyenneet kehittämään palvelutarjontaamme mobiiliympäristössä nopeasti ja joustavasti ilman suuria omia investointeja. Samalla olemme kyenneet lisäämään omaa osaamistamme mobiililaitteilla toimivien palveluiden kehittämisestä omissa järjestelmissä”  toteaa K-Plussa konseptin toteutuksesta vastaavan K-Plus Oy:n varatoimitusjohtaja Tapio Näveri.

”Palvelu on ainutlaatuinen, jopa globaalissa mittakaavassa ja olemme äärimmäisen ylpeitä, että K-Plussa on valinnut Cardu mobiilikortti -sovelluksen omaksi korttialustakseen. Tämä on hyvä osoitus Cardu-mobiilikortin laadusta ja vie meitä kohti tavoitettamme olla johtava asiointisovellus Suomessa. K-Plussa-pisteiden näkyminen reaaliajassa omassa puhelimessa on konkreettinen hyöty K-Plussan mobiilikortin käyttäjille ja juuri tällaisia arkea helpottavia toimintoja olemme tuomassa lähiaikoina lisää”, toteaa Cardun kehittäneen Sunduka Oy:n toimitusjohtaja Timo Soininen.

Cardu mobiilikortti -sovelluksen voi ladata ilmaiseksi kaikkiin älypuhelimiin. K-Plussa-kortti liitetään palveluun omalla korttinumerolla, jonka jälkeen pistetilanteen seuraaminen on mahdollista. Cardu-sovellukseen lisätty kortti ei vielä toistaiseksi korvaa fyysistä K-Plussa-korttia.

Yrityksille Cardu-mobiilikortti tarjoaa aivan uudenlaisen kanta-asiakas- ja jäsenyysmarkkinoinnin mobiilityökalun. Cardu muuttaa kalliit ja staattiset muovikortit uudenlaiseksi viestintävälineeksi, jolla kuluttajat ovat aina tavoitettavissa. Carduun on mahdollista luoda digitaalisia leimapasseja sekä kuponkeja. Lisäksi palvelun käyttöönotto on edullista ja erittäin nopeaa. Sovellus toimii kaikissa älypuhelimissa ja sen on valinnut osaksi mobiilistrategiaansa jo yli 100 suomalaista brändiä. Cardu sovelluksen on kehittänyt Suomalainen ohjelmistoyhtiö Sunduka.

www.cardu.com

Lisätietoja ja kuvapyynnöt:

Timo Soininen
timo.soininen@sunduka.com

Sunduka Oy
Sunduka on suomalainen ohjelmistoyhtiö, joka toimii mobiilimedian ja -markkinoinnin voimakkaasti kasvavalla markkina-alueella. Sunduka luo ainutlaatuisia mobiilisovelluksia ja palveluita ihmisten väliseen kommunikointiin ja päivittäiseen asiointiin.

www.sunduka.com