KTT Christina Dahlblom nousi pörssiyhtiö Sopranon hallitukseen

Hanken & SSE Executive Ab:n ex-toimitusjohtaja Christina Dahlblom nousi pörssiyhtiö Soprano Oyj:n hallitukseen 8.5. pidetyssä yhtiökokouksessa. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Pekka Vennamo ja jäseninä Kai Mäkelä, Timo Tiihonen, Arto Tenhunen sekä Anne Berner.

Hallituksen puheenjohtaja Pekka Vennamo: ”Soprano kasvoi täysin uuteen kokoluokkaan, kun konserniin liittyivät konsulttiyhtiö Aspectum ja Pohjoismaiden suurin viestintä- ja tietotekniikan valmennusyhtiö Tieturi ja sen ruotsalainen tytäryhtiö Informator. Yhtiö toimii nyt kuudessa kaupungissa Suomessa, Ruotsissa ja Virossa. Kauppatieteen tohtori Christina Dahlblom täydentää Sopranon hallitusta erinomaisesti ja tuo siihen lisää erityisosaamista valmennus- ja konsultointiliiketoiminnasta.”

Christina Dahlblom (s. 1978) on koulutukseltaan kauppatieteiden tohtori. Hän on Dahlblom & Sparks Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on toiminut vuosina 2006-2011 Hanken & SSE Executive Ab:n toimitusjohtajana, vuosina 2004-2006 TNS Gallup Oy:n yksikönjohtajana sekä 2001-2004 Svenska handelshögskolanissa tutkijana. Hän on myös eQ Oyj:n, Nordman Invest Oy:n, Oy Transmeri Ab:n sekä Diamanten i Finland rf:n hallituksen jäsen.

Pekka Vennamo, hallituksen puheenjohtaja, 045 6700520, pekka@vennamo.com
Christina Dahlblom, hallituksen jäsen, 050 5636927, christina@dahlblomsparks.fi
Arto Tenhunen, toimitusjohtaja, 0400 413314, arto.tenhunen@soprano.fi

Soprano on Pohjoismaiden johtava verkkoviestintäkonserni, asiakkailleen digitaalisen maailman kumppani. Yhtiön asiantuntijat auttavat asiakkaita kommunikoimaan, palvelemaan ja ansaitsemaan digitalisoituvassa yhteiskunnassa aikaisempaa tehokkaammin. Yhtiö hakee strategista kilpailuetua yhdistämällä viestinnän ja teknologian. Soprano palvelee kuudessa kaupungissa Suomessa, Ruotsissa ja Virossa, verkoston kautta 98 maassa ja virtuaalisesti ympäri maailman. Soprano Oyj:n osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingin pörssissä, osakkeen tunnus on SNO1V. www.soprano.fi