Perjantai 13. teki monimiljonääriksi

Noin 40-vuotias naispelaaja Satakunnasta voitti klassisena epäonnen päivänä suomalaisomisteiselta Kolikkopelit.com-sivustolta runsaat 2,6 miljoonaa euroa. Voittajan peliviikko oli valmiiksi onnekas, sillä kyseessä oli hänen kolmas merkittävä Kolikkopelit.com -voittonsa viikon sisällä. Joulun alle osunut megavoitto tulee rikastamaan myös voittajan lähimmäisten joulua.

Viiden euron kolikkopelipanoksella jättipotin voittanut perheenäiti ei ollut uskoa onneaan. Annen 2 627 346 euron jättivoittoa edelsi lyhyen ajan sisällä kaksi muutakin kolikkopelivoittoa: ”Uskomaton voittoputkeni sai alkunsa, kun voitin Kolikkopelit.comin mysteerikoodista ensin maanantaina television ja torstai-iltana sitten 13 000 euroa Flowers-pelistä. Sen jälkeen mietin että: "ei kahta ilman kolmatta", ja päätin kokeilla Kolikkopelit.comin Mega Fortune -pelillä, jos onni vielä kerran potkaisisi.”

Ilmaiskampanjalla monimiljonääriksi

Vanha sanonta piti Annen kohdalla paikkansa, kun tilastollisia todennäköisyyksiä uhmaten hän sai kolmannen peräkkäisen voittonsa. Perjantaina suomalaismiljonäärien joukkoon liittynyt Anne päätyi Kolikkopelit.com -sivuston viihdepelien pariin ilmaiskampanjan myötä.

”Kun kuulin miljoonavoitosta, en ollut uskoa sitä todeksi. Ihan piti vielä seuraavana aamuna mennä tarkistamaan pelitililtä, oliko voitto todella totta. Siellähän se summa edelleen on”, kertoo Anne voittotunnelmistaan. Jättipottinsa Anne voitti viiden euron panoksella.

Kolikkopelit.com suomalaisten unelmien täyttäjänä

"On upeaa mahdollistaa tällaisia uskomattomia menestystarinoita ja toivomme voittoputken Suomeen jatkuvan. Julkaisimme nimittäin juuri kaksi uutta jackpot-peliä, joissa on 2,4 miljoonan ja 1 miljoonan jättipotit, jotka kasvavat koko ajan ja odottavat voittajaansa”, kommentoi Kolikkopelit.comin operatiivinen johtaja Risto Myllymäki.

Peliyhtiön ensimmäinen suomalaismiljonääri iloitsee satumaisen onnenpotkusarjan osumisesta erityisesti juuri joulun alla:

”Koska antaminen on lähellä sydäntä, muistan läheisiäni tänä vuonna erityisillä joululahjoilla. Muuten en ole koskaan edes haaveillut miten käyttäisin suuren summan rahaa. Nyt kun mietin, niin jonkin verran menee säästöön pahanpäivän varalle. Mutta kyllä perhe ja lähipiiri siitä oman osansa saavat. Mieheni kysyikin jo, että saako uuden auton”, kertoo Anne suunnitelmistaan.

Kolikkopelit.com on Suomen yksi suosituimmista pelisivustoista yli 250 000 rekisteröityneellä kävijällään. Palveluun kehitetään jatkuvasti suomalaispelaajille räätälöityjä viihdepalveluja, joista esimerkkinä viime viikolla avattu Kummeli-peli. Siinä päävoitto on 25 000€.

”Annen esimerkki osoittaa, kuinka voitto voi potkaista meistä ketä tahansa. Koskaan ei voi tietää, osuuko omalle kohdalle se hieman parempi joulu.” Myllymäki toteaa.

Aiheesta lisää:
Katso kuinka 2,6 miljoonaa euroa voitetaan 5 eurolla:

Risto Myllymäki
operatiivinen johtaja
Kolikkopelit.com
P.: +356 7994 6772
risto. myllymaki@kolikkopelit.com

Kolikkopelit.com

Vuonna 2010 lanseerattu Kolikkopelit.com on osa Maltalla toimivaa rahapelialan Plus One Dreams - yhtiötä, jonka liikeideana on tarjota asiakkailleen luotettava ja vastuullinen mahdollisuus viihtyä ja täyttää unelmiaan verkossa. Eurooppalaisen pelilainsäädännön alaisuudessa ja Lotteries and Gaming Authority (LGA) -lisenssin omaavan yhtiön tunnetuimmat tuotteet ovat myös suomeksi lokalisoidut Kolikkopelit.com ja Leijonakasino.com -rahapelisivustot. Pelipalvelun tuotekehitys, tuotanto ja asiakaspalvelu työllistää Maltalla 35 suomalaista rahapelialan ammattilaista. Lisätietoa Plusonedreams.com