Sopranolle lisää kansainvälistä osaamista

Soprano Oyj:n 44 maan kansainvälinen viestintätoimistojen ketju kasvoi eilen 16.6.2010 tehdyllä sopimuksella yli 50 uudella PR-toimistolla maailmanlaajuisesti. Sopranon nykyinen 27&More-ketju ja aikaisempi Pinnacle Worldwide-ketju sopivat eilen strategisesta globaalista yhteistyöstä.

Ruud Biil, 27&Moren hollantilainen puheenjohtaja: Uuden globaalin allianssin vahvuus on parhaissa, jokaisessa maassa yksitellen valituissa viestintä- ja PR-toimistoissa. Emme ole luottaneet tunnettujen nimitoimistojen vakuutuksiin, vaan vaadimme toimistoiltamme asiakkaalle strategista tukea ja korkeaa työn laatua toimiston sijainnista riippumatta. Tämä on ketjumme suurin kilpailuetu maailmalla.

Donna Vandiver, Pinnacle Wolrdwiden yhdysvaltalainen puheenjohtaja: Nyt tehdystä sopimuksesta ja arvostettujen konsulttitalojen tuomista lisäpalveluista hyötyvät sekä asiakkaamme että toimistomme eri puolilla maailmaa.

Arto Tenhunen, Sopranon suomalainen toimitusjohtaja: Soprano edusti vuosikymmenen ajan Pinnacle Wolrdwide -ketjua Suomessa. 27&More tarjosi asiakkaillemme kuitenkin enemmän osaamista Euroopassa ja siksi lähdimme mukaan kolme vuotta sitten. Sopimuksen myötä palaamme nyt kotiin, mutta paljon aikaisempaa osaavampana. Voimme tarjota kansainvälistyville asiakkaillemme nykyisten 44 maan osaajien lisäksi palvelut yli 50 Pinnaclen erityisen hyvin tuntemalla markkina-alueella ympäri maailman.Tämä on ainutlaatuista palvelua Suomessa.

Lisätiedot:
Soprano Oyj, Arto Tenhunen, toimitusjohtaja, 0400-413314, arto.tenhunen@soprano.fi

27&More
Euroopan johtavalla, vain kolme vuotta sitten perustetulla 27&More –ketjulla on edustus jo 44 maassa, 21 toimistoa Euroopassa ja Aasiassa, yksi Miamissa sekä 17 maata Latinalaisessa Amerikassa. Ketju on fokusoitunut vahvasti kehittämään ja tukemaan asiakkaan liiketoimintaa. Tämä on näkynyt viime aikoina monien euroopanlaajuisten kampanjoiden voittoina.

Contact: Isabelle Stitz, Managing Director, 27&More e.V.
+49 (0)6173-9267-50, istitz@prpkronberg.com

Ruud Bijl, President & Co-Founder, 27&More,
+31 (-10)-2842929, r.bijl@bijlpr.nl

Pinnacle Worldwide
Vuonna 1976 perustetulla Pinnacle Worldwidella on itsenäisesti omistettuja PR-toimistoja yli 50 suuressa kaupungissa ympäri maailman. Sen jäsenet suunnittelevat ja jalkauttavat strategisia viestintäsuunnitelmia, jotka toimivat sekä paikallisesti että globaalisti.

Contact: Johanna Mouton, Executive Director, Pinnacle Worldwide
+1 952-475-9000; johanna@pinnacleww.com

Donna Vandiver, President, Pinnacle Worldwide;
+1 314-991-4641; tvg@vandivergroup.com

Soprano Oyj on Nasdaq OMX Helsingin pörssissä listattu julkinen yhtiö. Yhtiön erityisosaamista on teknologian ja kommunikaation yhdistäminen. Tuote- ja palveluvalikoima kattaa sekä tekniset verkkoratkaisut että viestinnällisen sisällöntuotannon. Sopranon ohjelmistoilla on toteutettu useita satoja verkkokauppoja sekä nykyaikaisia viestinnän, markkinoinnin ja myynnin sähköisiä kokonaisratkaisuja yrityksille ja julkishallinnolle.