Sulakkeen viestintäjohtaja Juhani Lassila Sopranoon

Sulake Corporation Oy:n viestintäjohtajana vuodesta 2005 vuoteen 2011 toiminut Juhani Lassila aloitti 1.3. viestintätoimisto Sopranon vanhempana viestintäkonsulttina. Lassila tuo Sopranoon erityisesti kuluttaja- ja markkinointiviestinnän osaamista ja hän omaa esimerkiksi Habbo Hotel -palvelun kansainvälisen viestinnän kehittämisen myötä vankan kokemuksen sosiaalisen median hyödyntämisestä ja digitaalisesta markkinointiviestinnästä. Ennen uraansa Sulakkeella Juhani Lassila toimi viestintäkonsulttina Hill & Knowltonissa vuodesta 1999. Hänen työuraansa mahtuu myös muun muassa median tutkimista ja seurantaa Cisionilla.

”Soprano on kasvava viestintätoimisto, jossa näen paljon potentiaalia. Olen erittäin innostunut mahdollisuudesta päästä kehittämään toimiston kuluttajaviestinnän asiakaskenttää”, kertoo Juhani Lassila ja iloitsee paluustaan viestintätoimistokentälle.

”Olen erittäin iloinen saadessani Jussin tiimiimme. Hän tuo meille paitsi vankkaa kokemusta koko viestinnän kentältä, myös modernin markkinointiviestinnän täsmäosaamista täydentämään Sopranon tarjontaa. Kokemuksesta tiedän, että hän on erittäin asiakaslähtöinen ja sitoutunut, asiakkaiden ja kollegojen parissa arvostettu konsultti”, kertoo samoin 1.3. toimessaan Sopranon viestintäpalveluiden toimitusjohtajana aloittanut Samuel Sorainen.

Juhani Lassila on osallistunut aktiivisesti koko Suomen viestintäalan kehittämiseen toimiessaan sekä ProComin että Viestintäekonomien johtokunnissa. Hän on myös aktiivinen musiikin harrastaja, toimien kitaristina ja orkesterinjohtajana kolmessa soul- ja rock -bändissä.

Samuel Sorainen, johtaja
Soprano viestintäpalvelut
samuel.sorainen@soprano.fi

Juhani Lassila, vanhempi konsultti
Soprano viestintäpalvelut
juhani.lassila@soprano.fi

Soprano on Suomen johtava verkkoviestintäyhtiö. Sen ammattilaiset auttavat asiakkaita kommunikoimaan, palvelemaan ja ansaitsemaan verkossa aikaisempaa tehokkaammin. Yhtiö toimittaa yritys- ja julkishallinnon asiakkailleen verkkoviestinnän ohjelmistot, ratkaisut ja sisällöt selkeänä kokonaisuutena. Yhtiö hakee strategista kilpailuetua yhdistämällä kommunikaation ja teknologian. Soprano Oyj:n osake on noteerattu NASDAQ OMX Helsingin pörssissä, osakkeen tunnus on SNO1V.