TIEDOTE: Tohtori Juhani Wiio viestinnän neuvonantajaksi Sopranoon

TIEDOTE 15.4.2010 Tohtori Juhani Wiio viestinnän neuvonantajaksi Sopranoon Yhteiskuntatieteiden tohtori Juhani Wiio, Ph.D., on tänään nimitetty Soprano Oyj:n viestinnän neuvonantajaksi. Juhani Wiio on toiminut Yleisradiossa toimittajana, ohjelmapäällikkönä ja kehitystoiminnasta vastavana johtajana. Wiio on väitellyt tohtoriksi Tampereen yliopistossa sanoman perillemenosta. Lisäksi hän on opiskellut viestintää mm. Oxfordin yliopistossa ja New Yorkin yliopistossa. Tällä hetkellä Juhani Wiio toimii viestinnän asiantuntijana omistamassaan Wiio Oy:ssä sekä Helsingin yliopistossa ja Jyväskylän yliopistossa viestinnän dosenttina. Wiio toimii myös energia- ja materiaalitehokkuuteen keskittyvän valtionyhtiö Motiva Oy:n hallituksen puheenjohtajana. Toimitusjohtaja Arto Tenhunen: ”Juhani Wiion merkittävät yhteiskuntasuhteet, viestinnän osaaminen ja mediakontaktit tuovat Sopranon asiakkaille suuren lisäarvon. Odotan todella paljon nyt alkavalta yhteistyöltä.” Soprano Oyj Viestinnän neuvonantaja Juhani Wiio 0400 501707 juhani.wiio@soprano.fi Toimitusjohtaja Arto Tenhunen 0400 413314 arto.tenhunen@soprano.fi Soprano Oyj on Nasdaq OMX Helsingin pörssissä listattu viestintään ja verkkopalveluihin erikoistunut julkinen yhtiö. Konsernin tuotevalikoima kattaa markkinointiviestinnän kokonaispalvelut, dynaamiset verkkoratkaisut sekä verkkopalveluiden sisällöntuotannon. Soprano toteuttaa Suomen tunnetuimpia verkkopalveluja, käytetyimpiä tilausjärjestelmiä ja verkkokauppoja sekä markkinoinnin ja myynnin kokonaisratkaisuja yrityksille ja julkishallinnolle.