TIEDOTE: WinterHome lomakotimessut Ukkohallassa hiihtolomaviikoilla 2014

Ukkohalla on valmiina ensimmäisiin Suomessa järjestettäviin Winterhome lomakotimessuihin, jotka järjestetään hiihtolomaviikoilla 8-10, 15.2. - 8.3.2014. Winterhome lomakotimessut on talvisissa matkailukeskuksissa järjestettävä vapaa-ajan asuntomessu. Messuilla tutustutaan nykyaikaiseen rakentamiseen luonnon ja monipuolisten palveluiden äärellä.

Ukkohallaan on valmistunut 37 lomahuoneistoa ja vaunumökkiä, joista messuilla esitellään 12 kohdetta. Esittelykohteina on Ski-In-huoneistoja, rinnehuviloita sekä järvenrantamökkejä. Messukohteina on myös uuteen loistoon stailattuja mökkejä. Ukkohallan asuntovaunualueelle rakennetaan myös WinterCaravan näyttelykylä, jossa on esillä RintaJoupin matkailuvaunuja ja –autoja sekä oheistuotteita.

Monipuolista ohjelmaa kaikenikäisille

Messukohteiden lisäksi Ukkohalla ja Lomakotimessut tarjoavat monipuolista ohjelmaa asiakkailleen. Lomakotitorilla paikalliset yrittäjät esittelevät tuotteitaan ja palveluitaan, matkailualueella järjestetään ulkoaktiviteetteja sekä rinnealueella Hallan karhun omaa ohjelmaa perheen pienimmille.

Ukkohallan kohteiden lisäksi Hyrynsalmella sekä vain noin reilun puolen tunnin ajomatkan päässä Suomussalmella sijaitsevat Lomakotimessujen oheiskohteet. Oheiskohteet tarjoavat mm. kulttuuria ja sotahistoriaa Lomakotimessuvieraille. Lomakotimessukohteiden lisäksi Ukkohallaan valmistuu 14.2.2014 avattava 6-ratainen keilahalli. WinterHome lomakotimessut järjestetään jatkossa 1-2 vuoden välein Suomen hiihtokeskuksissa.

Ukkohallan 17 rinnettä, 3 parkkia, upea latuverkosto ja Kainuun korkeimpien vaarojen maisemat odottavat sinua vierailulle Lomakotimessujen lomassa. Sopivan majoituksen voit valita yli 200 lomakohteesta tai rinteiden vieressä olevalta asuntovaunualueelta.

Lisätiedot:

Aki Rundgren, Ukkohallan myynti- ja kehitysjohtaja sekä Lomakotimessujen messupäällikkö

Puh. 044-7485520