Tieturi palkittiin parhaana kouluttajana Euroopassa

Tieturi Oy on saanut tunnustusta kansainväliseltä taholta, sillä yritys palkittiin jo kolmannen kerran parhaana Red Hat -kouluttajana koko Euroopan alueella.

Red Hat on yhdysvaltalainen pörssiyhtiö, joka julkaisee vapaan lähdekoodin ohjelmistoja, muun muassa Linux-käyttöjärjestelmäjakelua ja JBOSS-sovelluspalvelinta. Tieturi Oyj on kouluttanut sertifioituja Red Hat -osaajia jo vuodesta 2004 lähtien.

Red Hat Partner Conference EMEA järjestetään vuosittain, ja viimeisin pidettiin Madridissa Espanjassa. Tilaisuudessa esiteltiin kumppaneille tuotteiden kehitysnäkymiä ja uusia palveluita sekä perinteen mukaisesti jaettiin palkinnot parhaille kumppaneille. Tieturi menestyi tässä kovassa sarjassa hyvin.

Tieturi on aiemmin saanut palkinnon muun muassa Training Reseller of the Year FY12 -sarjassa sekä Training Partner 2011 of the Western Europe -sarjassa. Tänä vuonna tunnustus saatiin Delivery Partner of the year, EMEA -sarjassa parhaana koulutustalona Euroopassa.

”Tieturi on palkittu parhaana Red Hat -kouluttajana jo useana vuotena peräkkäin. Tunnustus on hyvä osoitus siitä, että suomalainen laadukas kouluttaja noteerataan kansainvälisestikin”, kertoo Tieturi Oy:n koulutuksesta vastaava johtaja Timo Vehviläinen.

Timo Vehviläinen
johtaja