Valtakunnallisessa kilpailussa hopealle kiilasi oululainen Meranti Siivouspalvelut

Meranti Siivouspalvelut sijoittui Kiinteistöpalvelut ry:n järjestämässä ARVOKAS - palvelusta lisäarvoa -kilpailussa hopeasijalle. Kilpailussa haettiin kiinteistöpalvelualan parhaita toimintamalleja.

Meranti sijoittui toiseksi kilpailutyöllään ”Samalla Rahalla Paremmin”, joka perustui Merantin Clean Management  -palvelukokonaisuuteen. Palvelu on kehitetty puhtauspalveluiden järkevämpään ja kustannustehokkaaseen järjestämiseen. Merantin koko toiminta perustuu asiakaslähtöiseen puhtauspalveluiden tarjoamiseen.

– Valtakunnallisessa kilpailussa toiseksi sijoittuminen näyttää sen, että pienetkin yritykset voivat pärjätä isojen yritysten valtaamilla markkinoilla. Tämä antaa meille lisävauhtia omaan tekemiseen, Merantin toimitusjohtaja Antti Pietilä iloitsee.

Kilpailutyön ja Merantin punainen lanka on, että hinnoittelu ei voi olla asiakkaille kiinteähintaista ja samanlaista vuodesta toiseen toimialasta riippumatta. Monien toimialojen ja organisaatioiden tarpeet muuttuvat esimerkiksi sään, vuodenaikojen sekä tuotannon- tai työntekijämäärien mukaan. Meranti sopeuttaa puhtaanapidon työmäärän ja hinnan asiakkaan tarpeisiin.

Kilpailu oli avoin kaikille kiinteistöpalveluiden kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille, yrityksille ja yhteisöille.

Lisätiedot:

Antti Pietilä, toimitusjohtaja
Meranti Siivouspalvelut
antti.pietila@meranti.fi
www.meranti.fi

Meranti on oululainen puhtausalan tunnustettu ammattilainen. Meranti on perustettu 1989 ja sen liikevaihto on noin 2,3 milj. € (2008). Viime vuosina liikevaihto on kasvanut noin 20% vuosivauhtia. Yritys työllistää yli 85 puhtausalan ammattilaista.

Avainsanat: