Yrityskonkarit mukaan suorahakualalle

Voiko kuka tahansa tulla headhuntatuksi? Onko suomalaisilla mahdollisuuksia ulkomaisiin huippupaikkoihin? Miten suorahaku oikeasti toimii? Suomalainen suorahakuyhtiö InHunt Group haluaa tuulettaa alan perinteisiä käytäntöjä ja perustaa uuden yhtiön, jonka osakkaiksi ja neuvonantajiksi tulee joukko nimekkäitä yritysmaailman konkareita.

Uuden perustetun yhtiön InHunt Executive Oy:n osakkaina ja neuvonantajina toimivat mm. Microsoftin toimitusjohtaja Ari Rahkonen, Poutun toimitusjohtaja Pekka Kosonen, Gasumin helmikuussa väistyvä toimitusjohtaja Antero Jännes, Wihurin ja Haltin ex-toimitusjohtaja Matti Mustaniemi, Stanton Chasen ex-toimitusjohtaja ja pitkän linjan headhunter-ammattilainen Asser Lindholm sekä Wulff Entren toimitusjohtaja Topi Ruuska. Tavoitteena on tarjota uusia avainhenkilöitä tarvitseville yrityksille rekrytointiosaamisen lisäksi myös aitoa näkemystä ja kokemusta kyseessä olevasta toimialasta ja sen tulevaisuudesta.

Tervetuloa kuulemaan lisää siitä, miten InHunt aikoo haastaa perinteiset toimijat ja uudistaa suorahakualan perinteisiä käytäntöjä!

Tilaisuus järjestetään tiistaina 4.2.2014 Soprano Basementissa os. Ludviginkatu 1 klo 9-11. Paikalla ovat em. neuvonantajat sekä Euroopan viidenneksi suurimman suorahakuketjun Hunting Headsin pääomistaja Uwe Zirbes ja kakkosmies Horst Becker. Tilaisuudessa on myös mahdollisuus kahdenkeskisiin haastatteluihin neuvonantajien kanssa.

OHJELMA

8.30 Aamukahvitarjoilu
9.00 Tervetuloa! Hannu Mänty, toimitusjohtaja, InHunt Group Oy
9.10 Suorahaku Suomessa ennen ja nyt Asser Lindholm, Senior Advisor / Partner, InHunt Executive Oy
9.20 Suorahakupalveluiden edut yrityksien näkökulmasta Pekka Kosonen, toimitusjohtaja, Pouttu Oyj & Senior Advisor/ Partner, InHunt Executive Oy
9.30 Hunting Headsin puheenvuoro Horst Becker, Director, Hunting Heads Executive Search International
9.45 – 11.00 Mahdollisuus kahdenkeskisiin haastatteluihin

Tervetuloa!

Pyydämme ilmoittautumisia ja haastattelupyyntöjä sähköpostitse hanna.nordgren@soprano.fi tai puhelimitse 040 533 4143/Hanna Nordgren.