Yritysmaailman huiput uudistamaan suorahakualaa

Suorahakualan johtava toimija InHunt Group lanseeraa uuden konseptin, joka yhdistää kovan luokan yritysjohtajien tietotaidon ammattimaiseen suorahakutoimintaan. Tervetuloa kuulemaan toiminnassa mukana olevien avainhenkilöiden näkemyksiä siitä, mikä on suorahakualan sekä yritysten tulevaisuus Suomessa!

Samalla kerromme InHunt Groupin yhteistyösopimuksesta merkittävän kansainvälisen suorahakuketjun Hunting Headsin kanssa.

Uuden perustetun yhtiön InHunt Executive Oy:n osakkaina ja neuvonantajina toimivat mm. Microsoftin toimitusjohtaja Ari Rahkonen, Poutun toimitusjohtaja Pekka Kosonen, Wihurin ja Haltin ex-toimitusjohtaja Matti Mustaniemi, Stanton Chasen ex-toimitusjohtaja ja pitkän linjan headhunter-ammattilainen Asser Lindholm sekä Wulff Entren toimitusjohtaja Topi Ruuska. Tavoitteena on tarjota uusia avainhenkilöitä tarvitseville yrityksille paitsi johtavaa rekrytointiosaamista, myös näkemystä ja kokemusta kyseessä olevasta toimialasta ja sen tulevaisuudesta.

Tilaisuus järjestetään tiistaina 4.2.2014 Soprano Basementissa os. Ludviginkatu 1 klo 9-11. Paikalla ovat kaikki em. neuvonantajat sekä Euroopan viidenneksi suurimman suorahakuketjun Hunting Headsin pääomistaja Uwe Zirbes ja kakkosmies Horst Becker.

OHJELMA

8.30 Aamukahvitarjoilu
9.00 Tervetuloa! Hannu Mänty, toimitusjohtaja, InHunt Group Oy
9.10 Suorahaku Suomessa ennen ja nyt Asser Lindholm, Senior Advisor / Partner, InHunt Executive Oy
9.20 Suorahakupalveluiden edut yrityksien näkökulmasta Pekka Kosonen, toimitusjohtaja, Pouttu Oyj & Senior Advisor/ Partner, InHunt Executive Oy
9.30 Hunting Headsin puheenvuoro Horst Becker, Director, Hunting Heads Executive Search International
9.45 – 11.00 Mahdollisuus kahdenkeskisiin haastatteluihin

Tervetuloa!

Pyydämme ilmoittautumisia ja haastattelupyyntöjä pe 31.1.2014 mennessä sähköpostitse hanna.nordgren@soprano.fi tai puhelimitse 040 533 4143/Hanna Nordgren.