Cardu-sovellus tuo CityShopparin kännykkään

Suomen suosituin ja pitkäikäisin etukorttipalvelujen tarjoaja CityShoppari tuo nyt edut suoraan asiakkaiden matkapuhelimiin. Cardu-mobiilisovelluksessa sähköinen etukortti kulkee näppärästi mukana ja käyttäjän on helppo tarkistaa ajankohtaiset edut missä ja milloin vain.CityShopparista löytyy vuosittain yli 1000 etua, muun muassa ravintola-, kauneus-, muoti-, matkailu ja kulttuuri -palveluista.

Teknisestä toteutuksesta vastaa Suomen johtava mobiiliasiointisovellus Cardu-mobiilikortti, jonka takana toimii Suomalainen ohjelmistoyhtiö Sunduka. Cardu-sovellus helpottaa ihmisten arkea tuomalla kanta-asiakas-, jäsenkortit ja leimapassit kätevästi älypuhelimeen. Sovellus säästää aikaa ja vaivaa tuoden myös yritysten ja yhteisöjen yhteystiedot, aukioloajat ja sijaintitiedot yhteen kätevään sovellukseen.

“CityShoppari-mobiilikortti helpottaa etujen hyödyntämistä. Nyt edun käyttäminen ei ainakaan unohdu asiakkaalta sen takia, että CityShopparin muovikortti olisi jäänyt kotiin”, iloitsee CityShoppari/Naisten Kaupunki Markkinointi ja Kustannus Oy:n toimitusjohtaja Marko Lahtinen.

“Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöstä CityShopparin kanssa, koska Cityshoppari kortti tuo käyttäjäkunnallemme uusia mahdollisuuksia hyödyntää sovellustamme. Cardun tavoite on helpottaa kuluttajien arkea ja CityShopparin mukaan saaminen palveluun auttaa meitä visiomme toteuttamisessa, kertoo Sunduka Oy:n toimitusjohtaja Timo Soininen.

“Uusi palvelu hyödyttää myös CityShopparissa mainostavia yrityksiä. Kuluttaja saa vaivattomasti kännykkäänsä näkyviin yrityksen nettisivut ja karttalinkin, jolloin oikeaan paikkaan suunnistaminen on entistä helpompaa. Uskon, että uuden sovelluksen myötä etuja käytetään vielä entistäkin enemmän”, visioi Marko Lahtinen.

Tutustu CityShopparin etuihin osoitteessa: www.cityshoppari.fi/edut ja tilaa CityShoppari kännykkääsi osoitteessa: http://www.cityshoppari.fi/kauppa/cityshoppari-mobiilikortti-2013/. CityShoppari-mobiilikortti vuodelle 2013 maksaa 24 euroa.

www.cityshoppari.fi

www.cardu.com

Marko Lahtinen

toimitusjohtaja, Naisten Kaupunki Markkinointi ja Kustannus Oy

+358-400-871 817

marko.lahtinen@cityshoppari.fi

Timo Soininen

toimitusjohtaja, Sunduka Oy

+358-50-564 826 9

timo.soininen@sunduka.com

CityShoppari

CityShoppari on Suomen ensimmäinen ja ylivoimaisesti suosituin naisille suunnattu etukortti. Kortti tarjoaa käyttäjilleen vuosittain yli tuhat etua mm. ravintola-, kauneus-, muoti-, matkailu- ja kulttuuri –palveluista. Etujen käyttää Suomessa yli 100.000 henkilöä. CityShoppari on toiminut vuodesta 1995. CityShopparin mobiilisovellus lanseerattiin tammikuussa 2013 ja se toimii kaikilla neljällä tärkeimmällä alustalla eli Iphonella, Androidilla, Symbianilla ja Windowsilla.

Sunduka

Sunduka on suomalainen ohjelmistoyhtiö, joka toimii mobiilimarkkinoinnin ja –viestinnän voimakkaasti kasvavalla alueella. Sundukan Cardu-mobiilisovellus on helppokäyttöinen kanta-asiakas markkinoinnin työkalu, jolla yritykset voivat toteuttaa omat mobiili versiot kanta-asiakaskorteistaan. Cardusta on saatavilla kieliversiot suomen lisäksi ruotsiksi, venäjäksi ja englanniksi.