SOS-LAPSIKYLÄ RY:N VUOSIKOKOUS VALITSI HALLITUKSEN

SOS-Lapsikylä ry valitsi vuosikokouksessaan Helsingissä 29.5.2007 yhdistykselle uuden hallituksen. Hallituksen kokoonpano on nyt seuraava: Puheenjohtajaksi valittiin kauppaneuvos Pauli Leimio. Hallituksen muut jäsenet ovat johtaja Sari Aitokallio, Renor Oy; sosiaalityön lehtori Ulla-Maija Rantalaiho, Lapin yliopisto; asianajaja Seppo Kemppinen, Borenius & Kemppinen; DI, eMBA Helena Terho; toimitusjohtaja Heikki Valkjärvi, HOAS ja apulaispääsihteeri Peter Völker, SOS Kinderdorf International.

Hallituksen varajäsenet ovat toiminnanjohtaja Jari Ketola, Perhehoitoliitto ry, rehtori Kari Stenberg ja eläkeläinen Lauri Utunen. Henkilöstön edustajaksi hallitukseen valittiin puhe- ja läsnäolo-oikeudella pitkäaikainen lapsikylä-äiti Mimmi Siikavirta.

Kokouksessa vahvistettiin myös SOS-Lapsikylä ry:n vuoden 2006 toimintakertomus ja tilinpäätös. Yhdistyksen kokonaistuotot olivat hieman yli 11 milj. euroa (10,6 milj. euroa vuonna 2005) ja kulut noin 11 milj. euroa (10,6 milj. euroa vuonna 2005). Tulos oli 11 704 euroa (13 701 euroa vuonna 2005).

Toiminnanjohtaja Pertti Alaja, p. 040 823 5210
****************************************