• SOS-Lapsikylä ry/

SOS-lapsikyläsäätiö perusti Pertti Alajalle rahaston SOS-lapsikylälasten ja -nuorten urheilu- ja kulttuuriharrastusten tukemiseksi

SOS-lapsikyläsäätiö on perustanut Pertti Alaja rahaston, jonka peruspääoman lahjoitti SOS-Lapsikylä ry. "Pertti Alaja toimi yhdistyksen toiminnanjohtajana suurella sydämellä ja tiedämme, että hän on aina lasten asialla tulevissa tehtävissäänkin", kertoo varapuheenjohtaja Seppo Kemppinen. Alaja on juuri nimitetty merkittävään kansainväliseen tehtävään, turnausjohtajaksi jalkapalloilun Etelä-Afrikan MM-lopputurnaukseen.

Rahaston varojen turvin säätiö tukee monipuolisesti SOS-lapsikylälasten ja -nuorten monenlaisia harrastuksia niin urheilun kuin kulttuurin alalla.

”Tämä on todella suuri kunnia ja on hienoa, että saan edelleenkin olla tukemassa omia lapsiamme tämän rahaston kautta”, toteaa Pertti Alaja. Rahaston tilinumero on Nordea 111230-375003.

Hallituksen varapuheenjohtaja Seppo Kemppinen
P. 0400 708 139