SOTKAMO SILVER AB: MUUTOS SOTKAMO SILVERIN OSAKKEIDEN JA ÄÄNTEN LUKUMÄÄRÄSSÄ

Sotkamo Silver AB:n osakkeiden ja äänten lukumäärä on muuttunut 17.1.2023 päätetyn ja 16.2.2023 ylimääräisessä yhtiökokouksessa hyväksytyn merkintäetuoikeusannin seurauksena.

Yhtiö on lain mukaan velvollinen julkistamaan tiedot yhtiön osakkeiden tai äänien kokonaismäärän muutoksista.

Merkintäetuoikeusannin jälkeen yhtiön ulkona olevien osakkeiden ja äänten lukumäärä on 258 758 153.

Yhteyshenkilö

Mikko Jalasto, konsernijohtaja, puh. +358 50 482 1689

Nämä tiedot ovat sellaista tietoa, jonka Sotkamo Silver AB on velvollinen julkistamaan arvopaperimarkkinalain mukaan. Tiedote on toimitettu julkistettavaksi 31. maaliskuuta 2023 klo 8:45 Ruotsin aikaa.

Viralliset pörssitiedotteet ovat ruotsinkielisiä. Käännetyissä versioissa saattaa olla eroja alkuperäiseen, tällöin sovelletaan ruotsinkielistä versiota.

Tietoa Sotkamo Silver AB:stä

Sotkamo Silver AB:n liikeideana on kehittää ja hyödyntää mineraaliesiintymiä huomioiden samalla yhteiskunnan ja ympäristön asettamat vaatimukset. Sotkamo Silver omistaa Hopeakaivoksen Sotkamossa, jonka tuotanto alkoi maaliskuussa 2019. Lisäksi Yhtiöllä on mineraalioikeuksia jalo- ja perusmetalleja sisältäviin mineraaliesiintymiin Suomessa.

Yhtiö soveltaa International Financial Reporting Standards -järjestelmää (IFRS) Euroopan unionin hyväksymällä tavalla.

Yhtiön kaupankäyntitunnus on SOSI Tukholman NGM-pörssissä ja SOSI1 päälistalla NASDAQ Helsingissä.

ISIN-koodi Sotkamo Silverin osakkeille on SE0001057910.

Legal Entity Identifier (LEI) tunnus on 213800R2TQW1OZGYDX93.

Lisää tietoa Sotkamo Silveristä verkkosivustolla www.silver.fi

Yhtiön lehdistötiedotteet ja taloudelliset tiedotteet jakaa Cision Sverige ja ne ovat saatavilla verkkosivustolla www.silver.fi