SOTKAMO SILVER AB:N KONSERNIJOHTAJA VAIHTUU

Pörssitiedote: Tukholmassa 29.6.2020, kello 14.00

Sotkamo Silver AB:n konsernijohtaja (CEO) Paul Johnsson on päättänyt siirtyä uusiin haasteisiin.

Uudeksi konsernijohtajaksi (CEO) on nimitetty 29.6.2020 alkaen Erkki Kuronen. Hän jatkaa myös aikaisemmassa tehtävässään Sotkamo Silver Oy:n toimitusjohtajana ja hänen toimipaikkansa on Sotkamossa. Erkki Kurosella on noin 15 vuoden kokemus kaivostoiminnan johtotehtävistä.

”Hopeakaivoksen tuotannon vakiinnuttua ja yhtiön toiminnan painopisteen ollessa Suomessa, näen tämän luontevana askeleena”, toteaa hallituksen puheenjohtaja Eeva-Liisa Virkkunen, ja jatkaa ”haluan kiittää Paul Johnssonia hänen panoksestaan yhtiön hyväksi ja toivottaa hänelle onnea uusissa haasteissa”.

Tukholma, 29. kesäkuuta 2020

Sotkamo Silver AB

Eeva-Liisa Virkkunen, hallituksen puheenjohtaja

YHTEYSHENKILÖ

Eeva-Liisa Virkkunen, hallituksen puheenjohtaja, puh. +358 40 505 2522

Nämä tiedot ovat sellaista tietoa, jonka Sotkamo Silver AB on velvollinen julkistamaan markkinoiden väärinkäyttöä koskevan EU:n asetuksen mukaisesti. Tieto on toimitettu edellä mainittujen yhteyshenkilöiden välityksellä julkistettavaksi 29. kesäkuuta 2020 kello 14.00 Ruotsin aikaa.

Viralliset pörssitiedotteet ovat ruotsin kielellä. Käännetyissä versioissa saattaa olla eroja alkuperäiseen.

Tietoa Sotkamo Silver AB:stä

Sotkamo Silver AB:n liikeideana on kehittää ja hyödyntää mineraaliesiintymiä Pohjoismaissa huomioiden samalla yhteiskunnan ja ympäristön asettamat vaatimukset. Sotkamo Silver AB omistaa tytäryhtiönsä kautta Hopeakaivoksen Sotkamossa, jonka tuotanto alkoi maaliskuussa 2019 ja joka on saavuttanut täyden tuotantokapasiteettinsa. Lisäksi Yhtiöllä on mineraalioikeuksia jalo- ja perusmetalleja sisältäviin mineraaliesiintymiin, Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa.

Yhtiön kaupankäyntitunnus on SOSI Tukholman NGM-pörssissä ja SOSI1 päälistalla NASDAQ Helsingissä.

ISIN-koodi Sotkamo Silverin osakkeille on SE0001057910.

Legal Entity Identifier (LEI) tunnus on 213800R2TQW1OZGYDX93.

Lisää tietoa Sotkamo Silveristä verkkosivustolla www.sotkamosilver.com tai www.silver.fi

Yhtiön lehdistötiedotteet ja taloudelliset tiedotteet jakaa Cision Sverige ja ne ovat saatavilla verkkosivustolla www.silver.fi

Avainsanat: