Maljan ja Samlan yhteistyö tuo lisäarvoa sponsorille

Malja BTL Oy aloittaa yhteistyön Samla Sponsoring Management Oy:n kanssa. Tavoitteena on vahvistaa sponsoroinnin roolia yritysten markkinointiviestinnässä.

”Sponsorointi on Suomessa perinteisesti jäänyt vain logonäkyvyyteen, eikä aktivointimahdollisuuksia ole hyödynnetty tarpeeksi. Usein tämä on johtunut puhtaasti resursseista ja aikataulujen kireydestä. Maljan ja Samlan yhteistyö tarkoittaa sitä, että sponsorit ja sponsoroinnin kohteet saavat jatkossa sopimuksistaan enemmän hyötyä”, kertoo Maljan toimitusjohtaja Miikka Vahtera.

Samlan edustamia tahoja ovat esimerkiksi Warner Music Finlandin artistit ja bändit sekä Suomen mäkihypyn ja yhdistetyn maajoukkueet. Asiakkaista Olympiakomitea edustaa huippu-urheilun korkeinta tasoa. Samla on vahvasti mukana myös kulttuurielämässä ja järjestötoiminnassa; sen asiakkaina ovat Suomen lasten ja nuorten säätiö sekä tiedekeskus Heureka.

Samlan toimitusjohtaja Samppa Lajunen:
”Yhteistyön myötä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme kokonaisvaltaisia markkinointiratkaisuja suunnittelusta toteutukseen asti. Asiakkaillemme tämä näkyy kilpailijoista erottuvana, helppona, tuloksellisena ja mitattavissa olevana markkinointiviestintänä.”

Miikka Vahtera, toimitusjohtaja, Malja BTL Oy, puh. 040 560 2995, e-mail: miikka@malja.com
www.malja.com
Samppa Lajunen, toimitusjohtaja, Samla Sponsoring Management Oy, puh. 040 555 2638, e-mail: samppa.lajunen@samla.fi
www.samla.fi

Samla Sponsoring Management Oy on sponsorointiin keskittynyt yritys, joka luo asiakkailleen innovatiivisia markkinointiratkaisuja sponsoroinnin keinoin.

Malja BTL Oy on vuonna 2001 perustettu, Helsingissä sijaitseva tulosmarkkinointiin erikoistunut yritys. Malja suunnittelee, tuottaa ja toteuttaa markkinoinnin toimenpiteitä, joiden tulokset pystytään selkeästi mittaamaan.