TIEDOTE: FIS:n vierailu Levillä keskittyi maailmancupin tv-tuotantoon

Tiedote, World Cup Levi
15.9.2014 julkaisuvapaa heti

Levin maailmancupin kisoihin liittyvä FIS:n vierailu sujui moitteettomasti. Sunnuntaina Leville olivat saapuneet FIS:n miesten alppihiihdon maailmancupin kilpailujohtaja Emmanuel Couder sekä naisten alppihiihdon maailmancupin kilpailujohtaja Markus Mayer.

Ensimmäistä kertaa Levillä mukana olleen Couderin ensivaikutelmat olivat positiiviset.

"Tarkastuskäynnistä jäi todella positiivinen kuva. Uutena FIS-tiimin jäsenenä minut otettiin hyvin vastaan. Kisaorganisaatio täällä Levillä toimii moitteettomasti; kaikki ovat samalla viivalla ja valmiina lähtölaskentaan, mukaan lukien myös me FIS:n toimijat."

Tapaamisessa keskityttiin kilpailujen tv-tuotannon läpiviemiseen ja näkyvyyteen.

"Katsoimme läpi viime vuoden kisalähetykset ja sitä kautta kävimme läpi tämän vuoden parannusehdotuksia; mistä olimme Levin kisaorganisaation kanssa samaa mieltä", kommentoi Couder.

Esiin nousivat kisalähetyksien kumppaninäkyvyys, lappilaisen eksotiikan esiintuominen ja kisojen paikallisuuden ja Levin ilmeen näkyminen. Tulevana talvena lähetyksissä halutaan panostaa myös enemmän laskijoiden väliaikoihin. Laskijan tulo väliakapisteelle nähdään paremmin ja sille annetaan enemmän aikaa.

"Lähtökohtaiseti Levin tv-tuotanto on todella hyvällä tasolla, yksi alppikisojen parhaista. Tulevien parannusten kautta tasoa voidaan nostaa vielä enemmän. Odotan innolla marraskuuta ja tulevia kisoja; minulle ensimmäistä alppikauden starttausta Levillä", kiteytti Couder.

Liitteenä olevat kuvat käytettävissä Levin maailmancupin uutisoinnissa.
Valokuvat: Teemu Moisio.

Seuraa Levin lumisirkusta:
www.worldcuplevi.com
www.facebook.com/worldcuplevi
www.twitter.com/worldcuplevi
www.instagram.com/worldcuplevi
www.vimeo.com/worldcuplevi

Petri Tuomikoski, kilpailupäällikkö, World Cup Levi, 0400 341 911, petri.tuomikoski@santasport.fi

Levin maailmancupin tiedotuspalvelut:

Source Creative, PL 637, 00101 Helsinki, www.source.fi

Lehdistöpäällikkö Soili Hirvonen, puh. 040 083 7583, email: soili.hirvonen@source.fi
Mediakoordinaattori Sanni Kivipelto, puh. 050 590 9163, email: sanni.kivipelto@source.fi