Edessä häikäisevä kevät – Uusi aurinkolasimallisto saapunut Specsaversille

Silmälasien kuumimmat trendit löytyvät myös Specsaversin tuoreesta aurinkolasimallistosta. Melkein sadan aurinkolasin mallistosta löytyy monipuolisesti eri värejä, tyylejä ja merkkejä. Halutessasi voit myös teettää suosikkisilmälasikehyksistäsi aurinkolasit!

Aurinkoinen ja pirteä pakkassää houkuttelee kimmeltäville hangille ulkoilemaan. Vaikka auringonvalo on tervetullut pitkän talven jälkeen, kannattaa silmät suojata liialta kirkkaudelta. - Silmien suojaaminen auringolta on itseasiassa yhtä tärkeää kuin ihon suojaaminen aurinkorasvalla. Auringonvalo voi vaikuttaa monien silmäsairauksien, kuten kaihin ja silmänpohjan rappeuman kehittymiseen. Kaikissa aurinkolaseissamme on 100 prosenttinen UV-suoja, sanoo tuotepäällikkö Eeva Salmo Specsaversilta.

Kevään aurinkolasimallistosta löydät kehyksiä ja linssejä eri malleissa ja väreissä. Tunsitpa siis olosi kotoisaksi minimalistisessa metallissa, maanläheisissä sävyissä, sävytetyissä linsseissä tai uniikin muotoisissa aurinkolaseissa, löydät omaan tyyliisi täydellisesti sopivat aurinkolasit Specsaversilta.

Laajasta kehysvalikoimasta löytyy sopivat aurinkolasit jokaiselle

Kevään kiinnostavimmissa ja trendikkäimmissä aurinkolasimalleissa riittää valinnanvaraa. Laajasta valikoimasta löytyy kehyksiä, jotka sopivat kaikkiin kasvonmuotoihin ja korostavat kantajansa parhaita puolia.

- Toisinaan tyylikkyys tarkoittaa kuitenkin sääntöjen unohtamista. Kannattaa siis valita ennen kaikkea sellainen malli, jossa tuntee olonsa itsevarmaksi, Salmo sanoo.

Flirttaileva kissamainen

Klassinen kehysmuoto, joka flirttailee 50-luvun kanssa. Upea malli, väristä ja materiaalista riippumatta. Kissamainen kehys sopii parhaiten pyöreille ja soikeille kasvoille. Jos haluat retroilla, valitse musta. Jos taas haluat modernimpaa twistiä, valitse väriä.

30801202 | Coldwater SUN | Ladies | 795 | 89 €

30770539 | CONFIDE IN ME SUN | Ladies | 1595 | 159 €

Ikoninen pilotti

Comeback 80-luvulta, jonka avulla tuot asenteesi esille hienovaraisesti. Klassinen kehysmalli, joka sopii lähes kaikille kasvonmuodoille. Suunnittelijat jakautuvat tässä kahteen koulukuntaan: niihin, jotka pysyvät tiukasti klassisessa muodossa, ja niihin, jotka haluavat muokata siitä futuristisen versionsa.

30801332| Wolffish SUN | Ladies | 795 | 89 €

30800106 | CONVERSE SUN 15 | Mens | 1595 | 159 €

Elegantti pyöreä

Elegantti, pehmeälinjainen kehysmuoto, joka sopii täydellisesti neliönmuotoisille, suorakulmaisille ja soikeille kasvoille. Tyylikkäät kehykset jokapäiväiseen käyttöön. Catwalkeillakin on nähty pyöreitä, ylisuuria ja ohuita metallikehyksiä.

30801325 | Tetra SUN | 795 | 89 €

30770072| KZ3500S SUN | Mens | 1995 | 219 €

Älykäs neliö

Älykkyyttä ja retrohenkeä huokuva kehysmuoto. Sopii parhaiten pyöreille sekä soikeille kasvoille, tuoden kulmikkuudellaan vastapainoa pyöreämmille kasvonpiirteille. Erityisen trendikäs valitsee tänä vuonna ylisuuret neliönmuotoiset kehykset.

30801073 | WITCH SUN | Ladies | 995 | 109 €

30770492 | LIVE A LITTLE SUN | Ladies | 1595 | 159 €

Persoonallinen kulmikas

Valitsemalla tämän erilaisen, muodikkaan kehysmallin olet kaikkea muuta kuin hajuton ja mauton. Kulmikas kehys sopii parhaiten pyöreille ja soikeille kasvoille. Tämän vuoden trendikkäimmät versiot tästä mallista ovat superohuita, ja mallistostamme löytyykin mistä valita.

30767706 | DALILA SUN | Ladies | 995 | 109€

30801004 | Snapper SUN | Mens | 995 | 109 €

Tasapainottava perhonen

Perhosmallissa kehysten yläosa on hieman alaosaa leveämpi. Kehysmuoto tasapainottaa siroa leukaa ja sopii siksi täydellisesti sydämenmuotoisille kasvoille.

30767379 | HEBONY SUN | Ladies | 995 | 109 €

30801318 | Rasboras SUN | Ladies | 795 | 89 €

​​​​

Koko kevään aurinkolasimallisto nähtävillä osoitteessa www.specsavers.fi/kauden-aurinkolasit.

Lotta Holmaheikki, Senior Marketing & PR Manager,
p. 050 520 3151, lotta.holmaheikki@specsavers.com

Specsavers Optical Group on maailman suurin yksityinen optisen alan yhtymä, jolla on yli 1 700 optikkoliikettä Iso-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa. Yhtymän kokonaisliikevaihto oli vuonna 2018/2019 yli 3,3 miljardia euroa. Optikot Doug ja Mary Perkins perustivat Specsaversin vuonna 1984, ja se on edelleen perheyritys. Suomessa Specsavers aloitti heinäkuussa 2007, ja ketjun suomalaisten paikallisyrittäjien omistuksessa oleva liikeverkosto kattaa koko maan. Specsaversillä on alan suurin liikekohtainen liikevaihto. Specsavers on yksi Suomen parhaista työpaikoista 2020. www.specsavers.fi