Etkö halua hiihtolomasi loppuvan? – Uusi aurinkolasitrendi saa inspiraationsa laskettelulaseista

Kun Suomessa on vietetty hiihtolomia, maailmalla on ollut käynnissä useita muotiviikkoja. Viime viikkoina on järjestetty muun muassa Kööpenhaminan, New Yorkin ja Pariisin muotiviikot, joista tyylitietoisimmat poimivat pukeutumiseensa ajankohtaisia trendejä.

Hiihtoloma ja muotiviikot yhdistyvät tämän hetken kiinnostavimmassa aurinkolasitrendissä: skull fit -aurinkolaseissa! Kyseessä on sporttinen ja näyttävä kehystrendi, joka saa inspiraationsa laskettelulaseista. Laskettelulaseihin verrattuna aurinkolasit ovat kuitenkin hieman leikkisämmät, sillä niissä on joko paksua asetaattia tai kevyt kehyksetön malli.

Kehykset: Specsavers, SUN RX 121.

Kehykset: HUGO, HG SUN RX 15.

Kehykset: Specsavers, HOTHAM SUN RX.

Korkearesoluutioiset kuvat kehyksistä löytyvät tiedotteen liitteistä.

Lisätiedot:
Tessa Virta, viestintä
tessa.virta@bcw-global.com

Specsavers on yrittäjävetoinen ja yksityisomisteinen optikkoketju, joka rantautui Suomeen heinäkuussa 2007. Specsavers tarjoaa suomalaisille laadukkaita silmälaseja, piilolinssejä ja silmäterveyspalveluita edulliseen hintaan. Suomessa on yli 50 Specsavers Optikko -liikettä, joiden liiketoiminnasta vastaavat paikalliset yrittäjät. Kattavien optikkopalvelujen lisäksi valtaosasta liikkeitä löytyy silmälääkärin vastaanotto. Laajaan kehysvalikoimaan kuuluvat omien mallistojen lisäksi mm. Tommy Hilfiger, Lyle&Scott, Gant, Converse, Lacoste, DAY Birger et Mikkelsen, Valerie, Karen Millen ja Kylie Minogue.

Specsavers Finland Oy on osa Isossa-Britanniassa toimivaa ja perheomisteista Specsavers Optical Groupia, johon kuuluu maailmanlaajuisesti yli 2 000 myymälää ja lähes 40 000 työntekijää. www.specsavers.fi