Mäntsälän Specsavers -optikkoliike yhdistyy Hyvinkään liikkeeseen – Hyvinkään liikkeelle uudet yrittäjät

Jukka Vartiainen ja Tytti Vartiainen ovat Hyvinkään Specsavers –optikkoliikkeen uudet yrittäjät. Jukka toimi aikaisemmin Mäntsälän liikkeen yrittäjänä ja siirtyy nyt Hyvinkäälle, Mäntsälän yhdistyttyä Hyvinkään Specsavers –liikkeeseen. He aloittivat toimintansa Hyvinkäällä 1.6.

’’Minulla on monen vuoden kokemus Mäntsälän liikkeen johtamisesta, ja odotan innolla mitä Hyvinkää tuo tullessaan. Olemme todella innoissamme ja toisaalta luottavaisia vaikka ajat ovatkin haastavat yrittämiselle,’’ Jukka Vartiainen kuvailee.

’’Haluamme tarjota mahdollisimman hyvää palvelua entistäkin useammalle asiakkaallemme!’’ tuore Specsavers yrittäjä Tytti Vartiainen kertoo. ’’Meistä tuli nyt myös hyvinkääläisiä, sillä muutimme perheemme kassa tänne, ’’ hän lisää.

Haluamme toivottaa sekä vanhat että uudet asiakkaat sydämellisesti tervetulleiksi!

Yhteystiedot:

Jukka Vartiainen
Jukka.vartiainen@st.fi.specsavers.com

Tytti Vartiainen
Tytti.vartiainen@st.fi.specsvers.com
Puh. 0400 525 515

Specsavers Optical Group on maailman suurin yksityinen optisen alan yhtymä, jolla on yli 1 700 optikkoliikettä Iso-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa. Yhtymän kokonaisliikevaihto oli vuonna 2014 yli 3,1 miljardia euroa. Optikot Doug ja Mary Perkins perustivat Specsaversin vuonna 1984, ja se on edelleen perheyritys. Suomessa Specsavers aloitti heinäkuussa 2007, ja ketjun suomalaisten paikallisyrittäjien omistuksessa oleva liikeverkosto kattaa koko maan. Specsaversillä on alan suurin liikekohtainen liikevaihto.  www.specsavers.fi