Raision Specsavers Optikko -liikkeelle uudet yrittäjät

Specsavers Raisio on siirtynyt uusien yrittäjien, Tanja Masalinin ja Elli-Noora Mäkelän omistukseen. He ovat molemmat työskennelleet aiemminkin Raision Specsaversilla: Tanja myymäläpäällikkönä ja Elli-Noora vastaavan optikon roolissa.

Molemmat yrittäjät ovat innoissaan uusista haasteista ja odottavat tulevaa sormet syyhyten.

-          Odotamme innolla pääsevämme yhdessä viemään Specsaversin liiketoimintaa eteenpäin Raisiossa. Paikallisen yrittäjyyden merkitys on täällä erittäin suuri, ja tavoitteenamme tulee olemaan paikallisen yrittäjyyden viestiminen raisiolaisille sekä lähikuntalaisille, Tanja Masalin kommentoi.

-          Liikkeemme sijaitsee hyvällä paikalla Raision Myllyssä, ja toivotamme sekä vanhat että uudet asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi silmälasiostoksille. Hyväntekeväisyys on myös meille tärkeää, ja olemmekin mukana Anna hyvän näön kiertää -kampanjassa, jossa olemme keränneet vanhoja silmälaseja Tansaniaan. Samalla tuemme Raision tyttöjen jalkapalloseuraa, Elli-Noora Mäkelä lisää.

Specsavers vie vuosittain suomalaisten vanhoja silmä- ja aurinkolaseja apua tarvitseville. Tänä vuonna laseja lahjoitettiin aikavälillä 13.9.­–30.10.2016 yhteensä huimat 8 184 kappaletta ympäri Suomen.

Tansaniaan matkaavien lasien lisäksi Specsavers lahjoitti rahasumman kotimaiseen hyväntekeväisyyskohteeseen kullakin Specsavers-paikkakunnalla.

Elli-Noora Mäkelä ja Tanja Masalin, Specsavers Optikko Raisio
Puh. 02 880 8500‎
Sähköposti: raisio@st.fi.specsavers.com

Specsavers Optical Group on maailman suurin yksityinen optisen alan yhtymä, jolla on yli 1 700 optikkoliikettä Iso-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa. Yhtymän kokonaisliikevaihto oli vuonna 2015 yli 2,8 miljardia euroa. Optikot Doug ja Mary Perkins perustivat Specsaversin vuonna 1984, ja se on edelleen perheyritys. Suomessa Specsavers aloitti heinäkuussa 2007, ja ketjun suomalaisten paikallisyrittäjien omistuksessa oleva liikeverkosto kattaa koko maan. Specsaversillä on alan suurin liikekohtainen liikevaihto.  www.specsavers.fi