Specsaversin eksklusiivisin mallisto &more saapuu myymälöihin syyskuussa

4.9.2023 myymälöihin saapuva &more on Specsaversin tähän mennessä eksklusiivisin oma mallisto. Se on tunnettua Specsaversia, mutta myös jotain enemmän. Mallisto suhtautuu muotoiluun intohimoisemmin, se tarjoaa enemmän lisäarvoa, se on persoonallinen ja ennen kaikkea entistä eksklusiivisempi, sillä jokaista kehysmallia on saatavilla vain rajattu erä. Mallistoon kuuluu 12 kehystä, jotka on valmistettu metallista, asetaatista, sekä niiden yhdistelmistä eri väreissä. Kuten kaikki Specsaversin kehykset, myös &more-malliston kehykset voi kustomoida aurinkolaseiksi värillisiä linssejä käyttämällä.

&more on skandinaavisia vivahteita sisältävä, moderni ja eksklusiivinen mallisto, joka on saatavana ainoastaan Specsaversilta. Rajoitettu kehyserä edustaa modernia versiota minimalismista. &more-mallisto on suunniteltu lisäämään käyttäjänsä asuun ajatonta ja tyylikästä itsevarmuutta. Persoonallisille ja trendikkäille asiakkaille suunnattu, hillitty ja elegantti mallisto on puhdaslinjainen ja eleetön, mutta samalla funktionaalinen ja ajassa kiinni. &more-malliston kehyksissä on edustettuna syksyn suurimpia trendejä, kuten veistokselliset kehykset ja oranssi väri kehyksissä.

Kaikkia &more-kehysmalleja on rajoitettu erä. Kun ne on myyty loppuun, ei lisää ole saatavilla. Mallisto täydentyy kahden kuukauden välein uusilla eksklusiivilla kehysmalleilla, joten jokaisella on mahdollisuus hankkia itselleen uniikit kehykset.

&more-kehykset on suunniteltu lisäämään itsevarmuutta arkityyliin

Silmälasit ovat ensivaikutelman kannalta tärkeä asuste, ja &more kertoo suorin sanoin siitä, kuka olet. Juuri nyt ajankohtaista on katseenvangitsijoihin ja ajattomiin asusteisiin panostaminen. &moren skandinaaviset juuret ilmenevät yksinkertaisuutena ja laadukkaina yksityiskohtina. Malliston tavoitteena on ilmaista tunnetta, tunnelmaa tai vaikutelmaa ja korostaa käyttäjänsä omaa, ainutlaatuista persoonallisuutta. Myös kokoelman suunnittelussa on ollut entistä henkilökohtaisempi ote, ja kehysmallit onkin nimetty kaikkien niiden suunnittelussa mukana olleiden mukaan.

Mallisto sisältää 12 metallista, asetaatista tai niiden yhdistelmästä valmistettua unisex-kehystä eri väreissä. &more-malliston kehykset on osittain valmistettu bioasetaatista ja kierrätetystä metallista. &more-malliston kehykset ovat hinnaltaan 159 €.

&more-mallistossa näkyvät ajankohtaiset kehystrendit

Veistoksellisuus

Muodin, sisustuksen ja silmälasien viimeisin trendi on veistoksellisuus. Kehyksissä se ilmenee niin leveinä, paksuina ja ylimitoitettuina asetaattimuotoina, kuin viistottuina ja kerrostettuina asetaattikehyksinäkin, jotka eri väriyhdistelminä luovat pyöreälinjaisen ja aaltoilevan veistoksellisen vaikutelman.

SKUt: 33134451, 33134468, 33134536, 33134604, 33134499, 33134581

Johanna – veistoksellinen asetaatti

Retrohenkinen geometrinen kehys kahdessa värissä

33134468 - NO 1010 C1 - Kaksisävyinen klassinen kilpikonna yhdistettynä läpikuultavaan mandariiniin vaaleankultaisin yksityiskohdin.
33134451 - NO 1010 C2 - Läpikuultava kaksisävyinen herneenvihreä kiiltävänkultaisin yksityiskohdin.

33134536 - Cammy – veistoksellinen asetaatti

Uusretrohenkinen geometrinen kehys, jonka rohkeat kulmat tekevät siitä rakenteeltaan yllättävän. Tutusti ja mukavasti istuva kehys on väritykseltään postmoderni: läpikuultava harmaanruskea greigeen yhdistettynä vaalean kultaisin yksityiskohdin.

33134604 - Toni – veistoksellinen asetaatti

Pehmeän neliskulmainen linssiaukko, joka kapenee lievästi ohimoita kohden poskipäitä korostaen. Hedelmäisen oranssi väri tekee kehyksestä modernin ja trendikkäälle asiakkaalle ajankohtaisen.

33134499 - Matty – veistoksellinen asetaatti

Kokeilullisen kulmikas, geometrinen kehys on päivitys klassiseen muotoon. Pehmeät linjat yhdistettynä läpikuultavaan vihreään antaa muodolle ryhtiä ja viimeistelee sen hienostuneesti. Ulkoreunan viiste on minimalistinen yksityiskohta.

33134581 – Philip – veistoksellinen asetaatti

Vaikuttava postmoderni neliskulmainen kehys nenätyynyillä. Läpikuultava, täyteläisen vehreänvihreä veistoksellinen asetaattikehys on massiivinen olematta raskas. Säädettävät nenätyynyt lisäävät istuvuutta.

Moderni vintage

Moderni vintage oli yksi Kööpenhaminan muotiviikkojen vahvimmista trendeistä. Vintageikonien inspiroimat rohkeat kehykset ovat palanneet moderneilla piirteillä maustettuina. Ylisuuret, geometriset tai muuten erikoisen muotoiset kehykset on valmistettu asetaatista, johon on yhdistetty metallia joko aisoissa tai uusimman kehystrendin mukaisesti yhdessä asetaatin kanssa linssejä kiertäen.

SKUt: 33134437, 33134444, 33134567, 33134512, 33134482, 33134505

Åsa – moderni vintage

70-luvun glamouria huokuvat, metallia ja asetaattia yhdistelevät kehykset. Ylisuurissa kehyksissä on klassinen yksityiskohta: viimeistelty haarukkasarana, joka tekee niistä hienostuneen ja uudenaikaisen. Kaksi väriä:

33134444 - NO 1003 C1 - Klassinen kilpikonna asetaatti yhdistettynä vaaleankultaisiin yksityiskohtiin.

33134437 - NO 1003 versio 2 - Läpinäkyvä ylämaanvihreä asetaatti yhdistettynä vaaleankultaiseen metalliin.

33134567 - Robin – moderni vintage

Retrohenkinen, geometrinen kulmikas kehys. Huolellisesti työstettyä mustaa asetaattia, jota ympäröi kullanvärinen metallireuna. Uusi versio klassisesta kahdeksankulmaisesta kehyksestä sopii trendikkäälle asiakkaalle.

33134512 - Steve – moderni vintage

Ohut metalli asetaatin kanssa kerrostettuina luo kiinnostavan kontrastin näissä kevyissä kehyksissä. Läpikuultavaa chainväristä sisäreunaa kiertää hopeanvärinen metalli. Istuvuutta lisäävät säädettävät nenätuet.

33134482 - Matt – moderni vintage

Kiiltävän hopeanväriset metallireunat yhdistettynä yläreunan läpikuultavaan kynttilänväriseen asetaattiin. Tunnistettava ja linjakas unisex-malli, jonka koristeena on minimalistinen ulkoviiste.

33134505 - Paul – moderni vintage

Ohut metalli asetaatin kanssa kerrostettuna luo näyttävän kontrastin näihin kevyisiin nelikulmaisiin kehyksiin. Läpinäkyvää sinistä sisäkehystä kiertää vaalean kullanvärinen metalli. Istuvuutta lisäävät säädettävät nenätuet.

Muuta aurinkolaseiksi

Sekä veistokselliseen että moderni vintage -linjoihin kuluvat kehykset sopivat hyvin auronkolaseiksi. Specsaversilla on tarjolla useita linssivärejä ja kaikista kehyksistä saa aurinkolasit (tai aurinkolaseista silmälasit) joten jokaisella on mahdollisuus luoda itselleen omannäköiset ja uniikit aurinkolasit.

Kuusi kehystä, jotka lanseerataan syyskuun jälkeen

Talvivärit

• Kristallit
  • Syvänsininen asetaatti
  • Ohut metalli

SKUt: 33134475, 33134581, 33134598, 33134543, 33134420, 33134550

33134475 - Kim – talviväri

Kulmikas ja veistoksellinen kehys, jolla tehdään vaikutus. Viistottu muoto tekee siitä massiivisen ja rohkean olematta raskas. Läpinäkyvä, pehmeän vaaleanpunainen asetaatti tekee kehyksestä tyylikkään ja viimeistellyn.

33134598 - Ronald – talviväri

Ohut metalli asetaatin kanssa kerrostettuna luo näyttävän kontrastin näihin kevyisiin ja kulmikkaisiin kehyksiin. Läpinäkyvän sinistä sisäkehystä kiertää hopeanvärinen metalli. Istuvuutta lisäävät säädettävät nenätuet.

33134543 - Cay – talviväri

Huolellisesti toteutettuja elementtejä pehmeän timantinmuotoisissa kehyksissä. Porrastettu sisäreuna on viimeistelty vaalean ruusukullan värisellä metallilla ja läpinäkyvällä kristallibeigellä asetaatilla.

33134420 - Alex – talviväri

70-luvun glamouria huokuvat, metallia ja asetaattia yhdistelevät kehykset. Vastakohtaiset elementit on kerrostettu huokumaan 70-luvun glamouria. Pehmeää, ylisuurta siluettia korostetaan ohuilla linjoilla ja sileällä haarukkasaranalla. Ikonisen kehyksen värit ovat kiiltäväntumma gun ja kulta sekä läpinäkyvä siili-asetaatti.

33134550 - Isabel – talviväri

Tyylikkäät ja yksinkertaiset, ylisuuren pyöreät asetaattilkehykset. Muotoilu tekee kehyksistä paksut ja selkeät painoa lisäämättä. Metavioletti läpinäkyvä asetaatti satiinikultaan yhdistettynä tekee kehyksestä modernin ja nykyaikaisen, nuoremmalle käyttäjälle sopivan.

Philip 33134574 – talviväri

Vaikuttava postmoderni neliskulmainen kehys nenätyynyillä. Läpikuultava, syvänsininen veistoksellinen asetaattikehys on massiivinen olematta raskas. Säädettävät nenätyynyt lisäävät istuvuutta.

Saatavana myös syyskuussa lanseerattavana vihreänä.

Marissa Rämänen, viestintä
marissa.ramanen@bcw-global.com

Specsavers on yrittäjävetoinen ja yksityisomisteinen optikkoketju, joka rantautui Suomeen heinäkuussa 2007. Specsavers tarjoaa suomalaisille laadukkaita silmälaseja, piilolinssejä ja silmäterveyspalveluita edulliseen hintaan. Suomessa on 50 Specsavers Optikko -liikettä, joiden liiketoiminnasta vastaavat paikalliset yrittäjät. Kattavien optikkopalvelujen lisäksi valtaosasta liikkeitä löytyy silmälääkärin vastaanotto. Laajaan kehysvalikoimaan kuuluvat omien mallistojen lisäksi mm. Tommy Hilfiger, Lyle&Scott, Gant, Converse, Lacoste, DAY Birger et Mikkelsen, Valerie, Karen Millen ja Kylie Minogue.

Specsavers Finland Oy on osa Isossa-Britanniassa toimivaa ja perheomisteista Specsavers Optical Groupia, johon kuuluu maailmanlaajuisesti yli 2 000 myymälää ja lähes 40 000 työntekijää. www.specsavers.fi