Specsaversin uudessa lasten silmälasimallistossa lumoaa Harry Potterin taika

Specsaversin uusi lasten taianomainen kehysmallisto on luotu yhteistyössä Warner Bros. Consumer Prodcutsin kanssa. Mallisto on saanut inspiraationsa velhopojasta, joka on luultavasti yksi maailman tunnetuimmista silmälasien käyttäjistä.

Harry Potter™ ja Wizarding World™ taikamaailma on yli 20 vuoden ajan hurmannut kirjojen ja elokuvien ystäviä ympäri maailman. Harry Potterin inspiroima tyylikäs mutta käytännöllinen lasten kehysmallisto tarjoaa J. K. Rowlingin rakastetun fantasiamaailman kanssa kasvaneille vanhemmille mahdollisuuden jakaa Harry Potterin taikaa omien lastensa kanssa.

Harry Potter -silmälasimallisto koostuu neljästä kehyksestä: kahdesta pyöreästä ja kahdesta neliskanttisesta. Kehykset on valmistettu kevyestä asetaatista ja metallista. Kooltaan ne sopivat 8–11-vuotiaille lapsille. Kehyksissä on joustavat saranat, eli ne ovat tarpeeksi tukevia kestämään mitä tahansa päivän tuomia seikkailuja. Kaikki malliston kehykset ovat saatavilla sekä tavallisina silmälaseina että aurinkolaseina.

Mallisto on saatavilla kaikissa Specsavers-myymälöissä ympäri Suomen.

HARRY POTTER™ 01

Harry Potterin ikonisten pyöreiden lasien inspiroimat kehykset on valmistettu vaaleankultaisesta metallista. Niissä on suklaanruskea nenäsilta ja kehyksen etuosa sekä pitkänomaiset kulmat. Joustavat saranat ja asetaattimuoviset aisankärjet tekevät aisoista mukavat ja kestävät. Kehykset viimeistelee aisojen Harry Potter -logo ja piilotettu salama kehysaukon ympärillä.

A pair of glasses

Description automatically generated with medium confidence

A picture containing shape

HARRY POTTER™ 02

Nämä pyöreät silmälasit ovat joka velhon tunnusmerkki! Ohuesta hopeametallista valmistetut kehykset, jotka on päällystetty edestä ja kärjistä yhteensopivalla mustalla asetaattimuovilla. Kehykset viimeistelee Harry Potter™ -logo sekä ikoninen salama aisoissa ja vasemman aisankärjen sisäpuolella.

A picture containing sword, weapon

HARRY POTTER™ 03 - GRYFFINDOR

Opiskeletpa matematiikkaa, musiikkia tai taikuutta, olet valmis mihin tahansa haasteisiin näiden Tylypahkan inspiroimien neliön muotoisten lasien kanssa. Kevyestä asetaattimuovista valmistetuissa kehyksissä on joustavat saranat sekä yksityiskohtana Rohkelikko-tuvan nimi ja värit aisoissa.

A pair of red glasses

A picture containing tool, scissors

HARRY POTTER™ 03 - SLYTHERIN

Luihuinen-fanit voivat osoittaa uskollisuutensa pahamaineiselle Tylypahkan tuvalle näillä tyylikkäillä neliönmuotoisilla kehyksillä, joissa on Luihuinen-tuvan nimi ja värit. Kehykset on valmistettu kevyestä asetaattimuovista ja niissä on joustavat saranat.

A pair of white glasses

Description automatically generated with medium confidence

A picture containing tool, scissors

Description automatically generated

Tietoa Warner Bros. kuluttajatuotteista:

Osa Warner Bros. Discovery Global Brands and Experiences -brändiä oleva Warner Bros. Consumer Products (WBCP) laajentaa yrityksen mahtavat viihdebrändit ja franchising-valikoiman osaksi fanien elämää ympäri maailman. WBCP tekee yhteistyötä parhaiden lisenssinhaltijoiden kanssa ja on rakentanut maailmanlaajuisesti palkitun lelu-, muoti-, kodinsisustus- ja julkaisuvalikoiman. Valikoiman inspiraationa toimii Warner Bros:n suurimmat franchising-sarjat DC:ltä, Wizarding Worldiltä, Looney Tunesilta, Hanna-Barberalta, Game of Thronesilta, Cartoon Networkilta ja Adult Swimiltä. WBCP on yksi maailman johtavista lisensointi- ja vähittäismyyntiorganisaatioista innovatiivisilla maailmanlaajuisilla lisensointi- ja myyntiohjelmilla, vähittäismyyntialoitteilla ja myynninedistämiskumppanuuksilla.

Tietoa Wizarding Worldistä:

Vielä vuosia sen jälkeen, kun Harry Potter pyyhkäistiin King’s Crossin asemalta laiturille 9 3/4, hänen uskomattomat seikkailunsa ovat jättäneet ainutlaatuisen ja pysyvän jäljen populaarikulttuuriin. J.K. Rowlingin alkuperäistarinoihin perustuvat kahdeksan menestyksekästä Harry Potter -elokuvaa ovat herättäneet maagiset tarinat henkiin, ja Wizarding World on nykyään yksi maailman rakastetuimmista brändeistä.

Edustaen laajaa toisiinsa liittyvää maailmankaikkeutta, Wizarding World sisältää myös kolme eeppistä Fantastic Beasts -elokuvaa sekä useita palkintoja voittaneen Harry Potter and the Cursed Child -teatteriesityksen, huippuluokan video- ja mobiilipelejä Portkey Gamesilta, innovatiivisia kuluttajatuotteita, jännittävää elävää viihdettä (mukaan lukien neljä teemapuistoa) ja oivaltavia näyttelyjä.

Warner Brosin omistamien Wizarding World -kiertueiden ja vähittäiskaupan laajeneva portfolio sisältää myös Harry Potter New York -lippulaivamyymälän, Warner Bros. Studio Tour London – The Making of Harry Potter -studiokierroksen, Warner Bros. Studio Tour Tokyo -studiokierroksen ja Platform 9 3⁄4 -kauppoja.

Wizarding World jatkaa kehittymistään tarjotakseen Harry Potter -faneille tuoreita ja jännittäviä tapoja osallistua taikamaailmaan. Toivotamme koko maailmanlaajuisen faniyhteisön ja kaikki tulevat sukupolvet tervetulleiksi tutkimaan ja löytämään taikuutta.

WIZARDING WORLD -merkit, nimet ja niihin liittyvät merkit ovat © & TM Warner Bros. Entertainment Inc. WB Shield: © & TM WBEI. Julkaisuoikeudet © JKR. (s22)

Laura Seppälä
viestintä
laura.seppala@bcw-global.com

Specsavers on yrittäjävetoinen ja yksityisomisteinen optikkoketju, joka rantautui Suomeen heinäkuussa 2007. Specsavers tarjoaa suomalaisille laadukkaita silmälaseja, piilolinssejä ja silmäterveyspalveluita edulliseen hintaan. Suomessa on 50 Specsavers Optikko -liikettä, joiden liiketoiminnasta vastaavat paikalliset yrittäjät. Kattavien optikkopalvelujen lisäksi valtaosasta liikkeitä löytyy silmälääkärin vastaanotto. Specsaversin optikon Kokonaisvaltaiseen näöntutkimukseen sisältyy aina digitaalinen silmänpohjakuvaus ja silmänpaineen mittaus. Laajaan kehysvalikoimaan kuuluvat omien mallistojen lisäksi mm. Tommy Hilfiger, Lyle&Scott, Gant, Converse, Lacoste, DAY Birger et Mikkelsen, Valerie, Karen Millen ja Kylie Minogue.

Specsavers Finland Oy on osa Isossa-Britanniassa toimivaa ja perheomisteista Specsavers Optical Groupia, johon kuuluu maailmanlaajuisesti yli 2 000 myymälää ja lähes 40 000 työntekijää. www.specsavers.fi