Varkauden Specsavers Optikko -liikkeelle uusi yrittäjä

Specsavers Varkaus on saanut uuden yrittäjän, Sanni Hytösen.  Sanni on toiminut aiemmin optikkona Specsaversilla Varkaudessa ja Kuopiossa. Ennen Varkauteen muuttoa Hytönen asui vuosia Kuopiossa, josta käsin hän kävi välillä optikkokoulua Oulussa.

Varkauden uusi yrittäjä on innoissaan uusista haasteista ja odottavaa tulevaa sormet syyhyten.

-          Odotan innolla pääseväni viemään Specsaversin liiketoimintaa eteenpäin Varkaudessa yhdessä optikkoyrittäjä Simo Jurvelinin kanssa. Paikallisen yrittäjyyden merkitys Varkaudessa on erittäin tärkeä ja tavoitteeni tulee olemaan paikallisen yrittäjyyden viestiminen varkautelaisille, Sanni kommentoi.

-          Yrittäjän vaihdos on sujunut hyvin, koska pääsin yrittäjäksi hyvin hoidettuun yritykseen, jossa on osaava sekä ensiluokkaisen asiakaspalvelun taitava tiimi. Erityisesti edellisen yrittäjän tuki on ollut korvaamatonta näin yrittäjyyden alkumetreillä. Olen työskennellyt Varkauden Specsaversilla kaksi vuotta, joten asiakaskunta on jo osittain tuttua. Tavoitteena on hyödyntää tiimin asiantuntemusta sekä osaamista ja tarjota asiakkaille kokonaisvaltaista näönhuoltoa, josta saa rahalleen parasta vastinetta.

Viestintäjohtaja Irene Hernberg, Specsavers Finland
Sähköposti: irene.hernberg@specsavers.com

Yrittäjä Sanni Hytönen, Specsavers Optikko Varkaus
Puh.  045 636 3849