Vivienne Westwoodin silmälasimallisto yksinoikeudella Specsaversilla

Näyttävien kuvioiden ja vaihtoehtomuodin ystävät huomio! 1970-luvulta asti muotimaailmassa uraa uurtanut ja modernin punk-muodin valtavirtaan tuonut Vivienne Westwood  lanseeraa Specsaversin kanssa yhteistyömalliston 4. huhtikuuta 2022.

Specsaversin ja Vivienne Westwoodin yhteistyömallisto saapuu myymälöihin 4. huhtikuuta. Malliston inspiraationa on ikonisen brittimuotitalon keskeiset tyylin peruspilarit. Metallisia ja asetaattisia kehyksiä koristavat Westwoodin tyylille uskolliset ruutuprintit, yksiväriset DIY-tyyliset graffitit, sankojen kulmakappaleen kaiverrettu v-symboli sekä rokokoon inspiroimat yksityiskohdat. Monipuolisesta mallistosta löytyy sopivat kehystyylit jokaiselle.

Mallisto on suunniteltu Vivienne Westwoodin eetoksen mukaisesti ottaen huomioon paitsi tyylin myös kehysten kestävyyden ja vastuullisuuden. Kehysten valmistuksessa on käytetty Eastman Renew -asetaattia, joka on valmistettu kierrätetystä muovista ja biopohjaisista materiaaleista.

Myös malliston pakkaus on suunniteltu ympäristöä kunnioittaen. Suloisen pehmeä kotelo verhoaa lasit kierrätettyyn huopaan ja kierrätetystä nylonista valmistettu tartaanikiillotusliina viimeistelee koko komeuden.

- Vivienne Westwoodin eksklusiivinen kokoelma näyttää upealta. Siinä on mukana selkeästi ne ikoniset yksityiskohdat, jotka tekevät Westwoodista muotimaailman huipun. Monipuolisesta mallistosta löytyy sopivat kehykset monenlaiseen makuun aina isoista printeistä punk-henkiseen metalliin. Odotamme innolla huhtikuuta, jolloin mallisto saapuu myymälöihimme, Specsaversin Suomen markkinointijohtaja Camilla Gummerus-Forstén sanoo.

Malliston lanseerauskampanjassa malleina on mukana myös kansainvälisiä kasvoja, kuten Freddie Finch ja Maria Keidj. Freddie on ensimmäinen Specsaversin kampanjassa esiintynyt transsukupuolinen malli.

Makupaloja Vivenne Westwood -mallistosta:

Mallistoon kuuluu 13 silmälasikehystä ja kolmet aurinkolasit, mutta silmälasikehyksistä voi tehdä aurinkolaseja tai vastaavasti aurinkolasikehyksistä silmälaseja oman mielen mukaan.

Diagram

Description automatically generated

A picture containing spectacles, sunglasses

A pair of red glasses

Description automatically generated with medium confidence

A pair of glasses

A pair of glasses

Camilla Gummerus-Forstén
Head of Marketing, Specsavers Finland Oy

camilla.gummerus-forsten@specsavers.com

Specsavers on yrittäjävetoinen ja yksityisomisteinen optikkoketju, joka rantautui Suomeen heinäkuussa 2007. Specsavers tarjoaa suomalaisille laadukkaita silmälaseja, piilolinssejä ja silmäterveyspalveluita edulliseen hintaan. Suomessa on 50 Specsavers Optikko -liikettä, joiden liiketoiminnasta vastaavat paikalliset yrittäjät. Kattavien optikkopalvelujen lisäksi valtaosasta liikkeitä löytyy silmälääkärin vastaanotto. Specsaversin optikon Kokonaisvaltaiseen näöntutkimukseen sisältyy aina digitaalinen silmänpohjakuvaus ja silmänpaineen mittaus. Laajaan kehysvalikoimaan kuuluvat omien mallistojen lisäksi mm. Tommy Hilfiger, Lyle&Scott, Gant, Converse, Lacoste, DAY Birger et Mikkelsen, Valerie, Karen Millen ja Kylie Minogue.

Specsavers Finland Oy on osa Isossa-Britanniassa toimivaa ja perheomisteista Specsavers Optical Groupia, johon kuuluu maailmanlaajuisesti yli 2000 myymälää ja lähes 40 000 työntekijää. www.specsavers.fi