Danske Bank aloittaa Spinnovan osakkeen seurannan

SPINNOVA OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 21.10.2024 klo 15.15

Danske Bank aloittaa Spinnovan osakkeen seurannan

Danske Bank on aloittanut Spinnovan osakkeen analyytikkoseurannan. Spinnovaa seuraa osakeanalyytikko Waltteri Rossi. Osaketutkimus tuotetaan englanniksi.

Uuden osakeanalyytikon lisääminen Spinnovalle laajentaa tarjolla olevaa riippumatonta osakeanalyysia yli 35 000 osakkeenomistajallemme, joista enemmistö määrällisesti on piensijoittajia. Tarjoamalla sijoittajille saatavissa olevaa osaketutkimusta, voimme paremmin palvella sekä institutionaalisia että yksityissijoittajiamme.

Danske Bankin osakeanalyysi on vapaasti luettavissa täällä: https://research.danskebank.com/research/#/Research/commissionedresearch

Spinnova Oyj

ir@spinnova.fi

Spinnova – Tekstiilimateriaalien innovaatio

Spinnovan teknologia mullistaa tekstiilien valmistustavan globaalisti. Spinnova on kehittänyt uudenlaisen patentoidun teknologian tekstiilikuidun valmistukseen puusellusta tai jätevirroista, kuten nahka, tekstiili- tai maatalousjätteestä, ilman haitallisia kemikaaleja tai liuotusta.

Spinnovan teknologiasta ei synny sivuvirtoja kuidun tuotantoprosessissa, ja SPINNOVA®-kuidun CO2-päästöt ja vedenkulutus ovat minimaaliset. Kuitu on myös maatuvaa sekä kierrätettävää. Spinnovan teknologia käyttää mekaanista prosessia, jonka ansiosta kuidun ominaisuudet, kuten ulkonäkö ja tuntuma, vastaavat luonnollisia selluloosakuituja, kuten puuvillaa.

Spinnovan osakkeet (SPINN) noteerataan Nasdaq First North Growth Market Finland-kasvumarkkinapaikalla.

SPINNOVA®-kuidun verkkopalvelu: www.spinnova.com
Spinnova-konsernin verkkopalvelu: www.spinnovagroup.com