Spinnova-konsernin taloudellinen tiedotus vuonna 2022

Spinnova-konserni julkaisee vuonna 2022 tilinpäätöksensä vuodelta 2021 sekä puolivuotiskatsauksensa 2022 seuraavasti:

Tilinpäätöstiedote kaudelta 1.1.-31.12.2021 torstaina 24.2.2022

Puolivuotiskatsaus kaudelta 1.1.-30.6.2022 torstaina 8.9.2022

Spinnovan vuosikertomus vuodelta 2021 julkaistaan viikolla 14 / 2022.

Spinnovan varsinainen yhtiökokous järjestetään torstaina 5.5.2022. Hallitus kutsuu yhtiökokouksen koolle erillisellä kutsulla.

Lisää tietoa taloudellisesta tiedotuksesta löytyy Spinnovan sijoittajasivuilta osoitteessa https://spinnovagroup.com/fi.

Ben Selby
Talousjohtaja
ben.selby@spinnova.fi

Hyväksytty neuvonantaja
Alexander Corporate Finance Oy

Spinnova on sitoutunut käyttämään ainoastaan ekologisia raaka-aineita kuten FSC-sertifioitua puuta tai jätevirtoja. Spinnova tekee yhteistyötä johtavien tekstiilialan brändien ja teollisten kumppaneiden kanssa kaupallistaakseen SPINNOVA®-tekstiilit globaalisti. Spinnovalla on teollisen mittakaavan pilottitehdas Suomessa, ja se on skaalaamassa tuotantoaan kaupallisiin volyymeihin.