Joulupukin virallinen soittolista löytyy nyt Spotifystä

Joulupukki ja musiikkipalvelu Spotify ovat rakentaneet yhteistyössä Joulupukin virallisen musiikkiprofiilin Spotifyhyn. Musiikinystävät ympäri maailman voivat nyt kuunnella Joulupukin soittolistalta sekä perinteistä että uudempaa joulumusiikkia. Mukana on mm. klassikoita, kuten “Kulkuset” (“Jingle Bells”), “Jouluyö, Juhlayö” (“Silent Night”) sekä modernimpaa joulumusiikkia, kuten Whamin “Last Christmas” ja Mariah Careyn “All I Want for Christmas Is You”.

Joulupukki on hyvin innoissaan uudesta Spotify-profiilistaan, jonka kautta joulufanit maailmanlaajuisesti pystyvät sekä kuuntelemaan hänen suosikkikappaleitaan että saamaan päivityksiä seuraamalla profiilia. “Oikeanlainen musiikki on parhaita tapoja päästä joulun tunnelmaan”, Joulupukki itse kommentoi.

Kuuntele Joulupukin virallista kansainvälistä Spotify-soittolistaa: http://open.spotify.com/user/santaclaus/playlist/5zMqqUCmk1BQZbbBMxXnH5

Joulupukin virallinen suomenkielinen soittolista:

Joulupukin virallinen Spotify-profiili:

Joulupukin omat sivut:
www.santaclaus.fi

Lisätietoja:
press-fi@spotify.com

Joulupukki

Joulupukki on asunut Suomen Lapissa niin pitkään, kuin hän itse jaksaa muistaa. Hänen alkuperäinen kotinsa sijaitsee Korvatunturilla, paikassa jonne on kätketty monet joulun suurimmista salaisuuksista.

Joskus satakunta vuotta sitten eräs Markus-setä niminen Joulupukin hyvä ystävä paljasti vahingossa julkisuuteen Punanutun kotipaikan ja uteliaita ihmisiä alkoi etsiytyä hänen jalanjäljilleen. Mutta eiväthän he tietenkään Joulupukin kotia löytäneet, se kun on yksi maailman salaisimmista paikoista.

Joulupukki ei kuitenkaan halunnut tuottaa pettymystä ystävilleen, ja niinpä joskus puoli vuosisataa sitten hän tervehti heitä ensimmäistä kertaa Rovaniemen Napapiirillä. Paikka oli erinomaisesti valittu, Napapiirihän toimii Joulupukin satumaailman lisäksi porttina myös kiireettömään taika-aikaan.

Vieraiden määrän kasvaessa vuosi vuodelta Joulupukki teki lopulta suuren lupauksensa;

Rovaniemestä tulee hänen virallinen kotikaupunkinsa, kaikkien joulun ystävien kohtaamispaikka, ja hän itse tulee olemaan siellä heidän tavattavissa vuoden jokaisena päivänä!

Sadat miljoonat ihmiset kautta maailman unelmoivat Joulupukin tapaamisesta jouluna. Me rovaniemeläiset toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi vastavierailulle maailman mukavimman miehen luo!
www.santaclaus.fi