Spotify Connect tuo katkeamattoman musiikkielämyksen kotiin

Spotify lanseerasi tänään, yhteistyössä useiden kodin viihde-elektroniikan merkkien kanssa, Spotify Connectin. Se mahdollistaa miljoonien kappaleiden katkeamattoman musiikkielämyksen kotona käytitpä kuunteluun matkapuhelinta, tablettia tai kodin omaa äänentoistojärjestelmää. Yksinkertaista, suoraviivaista ja vaivatonta!

Jatka kuuntelua kotona. Olet juuri kuuntelemassa älypuhelimestasi suosikkisoittolistaasi kotiin saapuessasi. Spotify Connectin avulla voit siirtää kuuntelemasi musiikin suoraan olohuoneesi äänentoistojärjestelmään, ja jatkaa musiikinkuuntelua kappaleen katkeamatta.

Sohvalta käsin voit säädellä kappaleita tai soittolistoja tabletillasi, ja halutessasi siirtää musiikin katkeamattomasti keittiön telakassa olevaan iPod Touchiin.

Ei enää turhaa säätämistä. Spotify Connectin ansiosta musiikin jakaminen laitteiden välillä ei ole enää epäluotettavien yhteyksien varassa. Enää eivät myöskään tulevat puhelinsoitot, heikko signaali tai vaikkapa videon katsominen keskeytä musiikkielämystä.

Toisin kuin monet muut langattomat musiikinjakojärjestelmät, Spotify Connect ei myöskään kuluta laitteiden akkuja loppuun. Voit myös käyttää puhelintasi tai tablettia soittamiseen tai pelien pelaamiseen musiikkielämyksen katkeamatta.

Valitse merkkisi. Spotify Connect tulee ensimmäisenä seuraavien valmistajien laitteisiin: Argon, Bang & Olufsen, Denon, Hama, Marantz, Philips, Pioneer, Revo, Teufel ja Yamaha. Lisää valmistajia on tulossa pian. Tunnistat toiminnon laitteessa olevasta Spotify Connect -logosta.

“Musiikinkuuntelu kotona voi nykyään olla turhauttava kokemus. Äänenlaatu on huono, akku loppuu, signaali on heikko ja niin edespäin”, sanoo Spotifyn tuotejohtaja Sten Garmark. ”Spotify Connect ratkaisee tämän ongelman luomalla vaivattoman tavan hallita Spotifyn miljoonien kappaleiden musiikkikirjastoa kotona olipa käytössä puhelin, tabletti tai kotistereolaitteisto.”

Spotify Connect tulee saataville Spotify Premium -käyttäjille iPhoneen, iPadiin ja kodin äänentoistojärjestelmiin lähikuukausien aikana. Android-laitteisiin ja tietokoneelle palvelu tulee pian sen jälkeen.

Katso video aiheesta täällä: http://spoti.fi/playanywhere.

Pressimateriaalia löytyy osoitteesta: http://press.spotify.com/

Seuraa Spotifyä Twitterissä: https://twitter.com/SpotifyPR

Spotify on palkittu digitaalisen musiikin palvelu, jonka kautta voi kuunnella yli 20 miljoonaa kappaletta (musiikkikirjaston koko vaihtelee maittain). Unelmanamme on tuoda kaikki maailman musiikki kaikkien saataville – nopeasti, ajasta ja paikasta riippumatta. Spotifyn avulla musiikin löytäminen, järjestäminen ja jakaminen ystävien kesken on entistä helpompaa.

Spotify on tällä hetkellä saatavilla 28 maassa: Yhdysvallat, Iso-Britannia, Ruotsi, Suomi, Norja, Tanska, Ranska, Sveitsi, Saksa, Itävalta, Belgia, Hollanti, Espanja, Australia, Uusi-Seelanti, Irlanti, Luxembourg, Puola, Italia, Portugali, Meksiko, Viro, Latvia, Liettua, Islanti, Hong Kong, Malesia ja Singapore. Palvelulla on yli 24 miljoonaa aktiivista käyttäjää ja yli 6 miljoonaa maksavaa tilaajaa.

Spotify sai alkunsa Ruotsissa vuonna 2008. Sen jälkeen Spotify on jakanut yli puoli miljardia dollaria tekijänoikeuksien haltijoille, ja sen tavoitteena on jakaa saman verran lisää vuoden 2013 aikana. Spotify on tällä hetkellä toiseksi suurin digitaalisen musiikin tulonlähde levy-yhtiöille Euroopassa (IFPI 2011), ja maailmanlaajuisesti suurin ja menestynein musiikin suoratoistopalvelu.