• Spotify/

Veronica Maggio – kuuntele etukäteen uutta "Handen i fickan fast jag bryr mig" -albumia

Spotifyssa julkistetaan tällä viikolla joka päivä kaksi uutta kappaletta uudelta odotetulta Veronica Maggion albumilta

Uusi albumi on tyyliltään tuttua Veronica Maggiota, mutta se tuo artistista esiin muyös uusia puolia. Tyylinä on edelleen hyvin tuotettu pop, mutta mukana on myös entistä rajumpia ja spontaanimpia elementtejä.

"Handen i fickan fast jag bryr mig -albumin merkitys liittyy osaltaan kappaleeseen Jag Lovar ja tarinallisesti lähtökohtana on yritys näyttää välinpitämättömältä vaikka sisällä kuohuu”, Veronica kertoo Spotifylle antamassaan pian julkistettavassa haastattelusarjassa.

“Merkitys kuvastaa erinomaisesti myös sitä miten albumi on tehty”, Veronica jatkaa. “Jälki kuulostaa välillä aika karulta ja live-meiningiltä. Rentoudesta ja orgaanisuudesta huolimatta levyn jokaisen kappaleen tuotantoon on käytetty lukuisia tunteja.”

Uuden albumin visio johti Veronican tuottaja Salem Al Fakirin luokse ja yhden päivän aikana he kirjoittivat albumille kappaleen “Sergels Torg”. Tämän jälkeen albumin tuottajatiimiin liittyivät myös Vincent Pontare ja Magnus "Filthy Lidehäll".

Veronica Maggio on yksi Spotifyn suosituimmista ruotsalaisista artisteista. Vuoden 2011 aikana Veronica oli palvelun Pohjoismaiden kuunnelluin artisti. Veronican kappaleita on kuunneltu Spotifyn kautta yhteensä 228 miljoonaa kertaa.

Seuraa Veronican uuden albumin soittolistaa ja kuuntele päivittäin julkaistavat uudet kappaleet:

Veronican mediakuvia: http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/svenska-inspelningar/pressrelease/view/veronica-maggio-pressbilder-2013-911183

Albumi julkistetaan virallisesti 4.10.2013.

Lisätietoja: press-fi@spotify.com
Seuraa Spotifyä myös Twitterissä:

Spotify on palkittu digitaalisen musiikin palvelu, jonka kautta voi kuunnella yli 20 miljoonaa kappaletta (musiikkikirjaston koko vaihtelee maittain). Spotifyn unelmana on tuoda kaikki maailman musiikki kaikkien saataville – nopeasti, ajasta ja paikasta riippumatta. Spotifyn avulla musiikin löytäminen, järjestäminen ja jakaminen ystävien kesken on entistä helpompaa.

Spotify on tällä hetkellä saatavilla 32 maassa: Yhdysvallat, Iso-Britannia, Ruotsi, Suomi, Norja, Tanska, Ranska, Sveitsi, Saksa, Itävalta, Belgia, Hollanti, Espanja, Australia, Uusi-Seelanti, Irlanti, Luxembourg, Italia, Portugali, Singapore, Hong Kong, Malesia, Puola, Viro, Latvia, Liettua, Islanti, Meksiko, Taiwan, Argentiina, Turkki ja Kreikka. Palvelulla on yli 24 miljoonaa aktiivista käyttäjää ja yli 6 miljoonaa maksavaa tilaajaa.

Spotify sai alkunsa Ruotsissa vuonna 2008. Sen jälkeen Spotify on jakanut yli puoli miljardia dollaria tekijänoikeuksien haltijoille, ja sen tavoitteena on jakaa saman verran lisää vuoden 2013 aikana. Spotify on tällä hetkellä toiseksi suurin digitaalisen musiikin tulonlähde levy-yhtiöille Euroopassa (IFPI 2011), ja maailmanlaajuisesti suurin ja menestynein musiikin suoratoistopalvelu.

www.spotify.com

Avainsanat: