Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen liputusilmoitus

SRV YHTIÖT OYJ      PÖRSSITIEDOTE       10.3.2016, KLO 15:10

Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen liputusilmoitus

SRV Yhtiöt Oyj on vastaanottanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen liputusilmoituksen Erkki Etolan määräysvaltayhtiö Tiiviste-Group Oy:ltä.

Liputusilmoituksen mukaan Tiiviste-Group Oy:n osuus SRV Yhtiöt Oyj:n osakkeiden kokonaismäärästä ja äänimäärästä on ylittänyt 10 %. Omistusosuus on muuttunut 10.3.2016.

Tiiviste-Group Oy:n omistus- ja ääniosuus SRV Yhtiöt Oyj:ssä ennen liputusvelvollisuuden syntymistä:
Kappalemäärä: 6 045 821
Osuus osakkeiden kokonaismäärästä ja äänimäärästä: 9,99 %

Tiiviste-Group Oy:n omistus- ja ääniosuus SRV Yhtiöt Oyj:ssä liputusvelvollisuuden syntymisen jälkeen:
Kappalemäärä: 6 111 821
Osuus osakkeiden kokonaismäärästä ja äänimäärästä: 10,10 %

Liputuksen laskentaperusteena on SRV Yhtiöt Oyj:n osakkeiden kokonaismäärä ja äänimäärä yhteensä 60 499 575.

Ilkka Pitkänen, CFO, puh. 040 667 0906 , ilkka.pitkanen@srv.fi

Yrityksestä

SRV lyhyestiSRV on rohkea rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Haluamme tarjota parhaan asiakaskokemuksen kaupunkikeskusten rakentajana ja olla alan innostavin työpaikka. Tuomme aidon yhteistyön ja innostuksen jokaiseen kohtaamiseen. Vastuullisuus näkyy kaikessa toiminnassamme. Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä vuodesta 2007 listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa ja Venäjällä. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 960 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee yli 1 000 ihmistä. Lisäksi työllistämme hankkeissamme lähes 4 000 alihankkijan verkoston. SRV – Elämäsi rakentaja