Ilkka Pitkänen vakinaistettu SRV:n talous- ja rahoitusjohtajaksi

SRV YHTIÖT OYJ     PÖRSSITIEDOTE     22.01.2016, KLO 13.20

Ilkka Pitkänen vakinaistettu SRV:n talous- ja rahoitusjohtajaksi

SRV Yhtiöt Oyj:n hallitus on vakinaistanut kauppatieteiden maisteri Ilkka Pitkäsen aseman yhtiön talous- ja rahoitusjohtajana (CFO) ja konsernin johtoryhmän jäsenenä 22.1.2016 alkaen.

Pitkänen on vastannut yhtiön talous- ja rahoitusjohtajan tehtävistä 1.12.2014 alkaen edellisen talous- ja rahoitusasioista vastanneen varatoimitusjohtaja Hannu Linnoisen jäätyä sairauslomalle. Hannu Linnoinen jatkaa SRV:n palveluksessa 31.7.2016 asti erikseen sovituissa johdon tehtävissä.

Juha Pekka Ojala, toimitusjohtaja, p. 040 733 4173
Ilkka Pitkänen, talous- ja rahoitusjohtaja, p. 040 667 0906

Facebook   LinkedIn   Twitter   Instagram

Yrityksestä