• SRV Yhtiöt Oyj/

Jouni Forsman SRV Yhtiöt Oyj:n pääkaupunkiseudun toimitilarakentamisesta vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

SRV YHTIÖT OYJ     PÖRSSITIEDOTE      14.1.2021   KLO 9.00

DI Jouni Forsman, 51, on nimitetty SRV Yhtiöt Oyj:n pääkaupunkiseudun toimitilarakentamisesta vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässä viimeistään 15.3.2021. Forsman on viimeksi toiminut divisioonan johtajana YIT Suomi Oy:n asuntorakentamisessa ja aiemmin useissa eri johtotehtävissä YIT-konsernissa, muun muassa infrapalvelut -liiketoiminnan johtajana.

”Jouni Forsmanilla on laaja ja monipuolinen kokemus rakentamisen koko arvoketjusta sekä vahvaa osaamista myös kansainvälisestä liiketoiminnasta. Toivotan Jounin lämpimästi tervetulleeksi rakentamaan uudistuvaa SRV:tä”, SRV Yhtiöt Oyj:n toimitusjohtaja Saku Sipola sanoo.

"SRV on yksi alan merkittävimmistä toimijoista Suomessa. Yhtiössä on paljon osaamista ja vahvuuksia. Olen innostunut päästessäni mukaan rakentamaan uudistuvaa SRV:tä yhdessä henkilöstön, asiakkaiden ja kumppanien kanssa”, Jouni Forsman sanoo.

SRV Yhtiöt Oyj:n varatoimitusjohtaja ja nykyinen pk-seudun toimitilarakentamisesta vastaava johtaja ja johtoryhmän jäsen Juha Toimela lähtee 1.3.2021 SRV:n palveluksesta siirtyäkseen toisen työnantajan palvelukseen.

Saku Sipola, toimitusjohtaja, puh. 040 551 5993, saku.sipola@srv.fi

Miia Eloranta, viestintä- ja markkinointijohtaja, puh. 050 441 4221, miia.eloranta@srv.fi

Jakelu:
Tiedotusvälineet

Facebook   LinkedIn   Twitter   Instagram

SRV lyhyesti

SRV on rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Haluamme tarjota parhaan asiakaskokemuksen kaupunkikeskusten rakentajana ja olla alan innostavin työpaikka. Tuomme aidon yhteistyön ja innostuksen jokaiseen kohtaamiseen. Vastuullisuus näkyy kaikessa toiminnassamme.

Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä vuodesta 2007 listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa ja Venäjällä. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli 1 061 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee yli 1 000 ihmistä. Lisäksi työllistämme hankkeissamme lähes 4 000 alihankkijan verkoston.