Maija Karhusaari SRV:n viestintä- ja markkinointijohtajaksi

SRV YHTIÖT OYJ    PÖRSSITIEDOTE     3.12.2018  KLO 16.35

Maija Karhusaari SRV:n viestintä- ja markkinointijohtajaksi

KTM Maija Karhusaari, 46, on nimitetty SRV Yhtiöt Oyj:n viestintä- ja markkinointijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 4.12.2018 alkaen. Hän on viimeksi toiminut Business Finlandin markkinointi- ja viestintäjohtajana ja sitä ennen muun muassa ABB:n Suomen viestintäjohtajana ja Roclalla markkinoinnin, viestinnän ja liiketoiminnan johtotehtävissä.

”Maija Karhusaari on vahva ammattilainen, jolla on monipuolinen työkokemus liiketoimintaa tukevasta viestinnästä ja markkinoinnista. Viestinnän ja markkinoinnin näkökulmien yhdistämisellä tuemme entistä paremmin monia mielenkiintoisia hankkeitamme. Toivotan Maijan lämpimästi tervetulleeksi SRV:lle”, SRV:n toimitusjohtaja Juha Pekka Ojala sanoo.

”SRV on eteenpäin katsova kaupunkien kehittäjä ja rakennusalan uudistaja. On hienoa liittyä osaksi SRV:n tiimiä ja päästä osaltani kehittämään SRV:n viestintää ja markkinointia”, Maija Karhusaari toteaa.

Juha Pekka Ojala, toimitusjohtaja, p. 040 733 4173, jp.ojala@srv.fi
Maija Karhusaari, viestintä- ja markkinointijohtaja 4.12.2018 alkaen, p. 045 218 3772, maija.karhusaari@srv.fi