Muutos SRV Yhtiöt Oyj:n johtoryhmässä

SRV YHTIÖT OYJ            PÖRSSITIEDOTE                20.12.2023 KLO 14.00

Muutos SRV Yhtiöt Oyj:n johtoryhmässä

SRV:n Venäjän ja Viron liiketoiminnoista vastaava johtaja Jussi Tuisku jää pois yhtiön johtoryhmästä 22.12.2023 alkaen. Tuisku jatkaa kuitenkin yhtiön palveluksessa keskittyen SRV:n ainoan jäljellä olevan Venäjän omaisuuserän, pietarilaisen kauppakeskus Pearl Plazan 50 prosentin omistuksen myyntiin.

SRV on pyrkinyt aktiivisesti irrottautumaan Venäjän liiketoiminnoista aina kevättalvesta 2022 saakka. Marraskuussa 2022 SRV ja sen suomalaiset kanssasijoittajat ilmoittivat myyneensä omistuksensa Pietarissa sijaitsevasta Okhta Mall -kauppakeskuksesta. Tämän vuoden elokuussa yhtiö julkaisi myyneensä tytäryhtiönsä SRV Russia Oy:n koko osakekannan. Viimeinen SRV:n omaisuuserä Virossa, Hüürussa sijaitseva tonttiomistus, myytiin joulukuussa.

Lisätiedot:

Saku Sipola, toimitusjohtaja, p. 040 551 5953, saku.sipola@srv.fi

Jakelu:
Tiedotusvälineet

Facebook   LinkedInX  Instagram

SRV lyhyesti

SRV on suomalainen rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Rakennamme kestävämpää ja vastuullisempaa, taloudellista arvoa vaalivaa sekä ympäristön ja ihmisten hyvinvoinnin huomioivaa kaupunkiympäristöä. Kutsumme tätä lähestymistä elinkaariviisaudeksi. Tuomme aidon innostuksen ja läsnäolon mukanamme jokaiseen kohtaamiseen, ja kuunteleminen on yksi tärkeimmistä tavoistamme toimia. Sillä uskomme siihen, että vain keskustelun kautta maailma voi muuttua.

Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa. Liikevaihtomme vuonna 2022 oli 770,1 miljoonaa euroa. Noin 1 000 SRV:läisen lisäksi työllistämme noin 3 800 kumppanin verkoston.

SRV – Elämäsi rakentaja