Okhta Mall ja Pearl Plaza -kauppakeskukset palkittiin

Venäjän kauppakeskusyhdistys RCSC valitsi vuosittaisessa kilpailussaan Pietarissa sijaitsevat Okhta Mall- ja Pearl Plaza -kauppakeskukset voittajiksi. Okhta Mall voitti suurten kauppakeskusten ja Pearl Plaza keskisuurten kauppakeskusten sarjassa.

Tuomaristo koostuu suurimmista ulkomaisista ja venäläisistä kiinteistökehittäjistä, konsulteista ja median edustajista. Palkinnot kuvastavat kauppakeskusten jatkuvuutta ja tehokkuutta.

RCSC Awards on Venäjällä ainoa kauppakeskusten ammattilaispalkinto, joka arvioi kokonaisvaltaisesti kauppakeskuksen tilat johtamisen, teknisen toiminnan, b2b-toiminnan, b2c-myynninedistämisen ja niiden taloudellisen mallin suhteen. Palkinnon tavoitteena on tuoda esille kaupan kiinteistöjen nykyaikaiset vaatimukset, jotka perustuvat sekä venäläiseen että kansainväliseen kokemukseen, ja palkita parhaiten toteutetut kauppakeskuskonseptit.

”RCSC Awards on ammattimainen ja uniikki tapahtuma Venäjän markkinoilla. Palkinnolla esittelemme markkinoiden korkeat standardit ja uuden toiminnantason kaikille osapuolille”, sanoo RCSC:n toimitusjohtaja Oleg Voitsekhovsky.

”Tämä on jo toinen vuosi, kun Pearl Plaza voittaa parhaan kauppakeskuksen palkinnon. Yksi voittoon johtaneista syistä on uusi ja nykyaikainen johtaminen”, sanoo SRV:n maajohtaja Patrick Sjöberg.

Yrityksestä

SRV lyhyestiSRV on rohkea rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Haluamme tarjota parhaan asiakaskokemuksen kaupunkikeskusten rakentajana ja olla alan innostavin työpaikka. Tuomme aidon yhteistyön ja innostuksen jokaiseen kohtaamiseen. Vastuullisuus näkyy kaikessa toiminnassamme. Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä vuodesta 2007 listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa ja Venäjällä. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 960 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee yli 1 000 ihmistä. Lisäksi työllistämme hankkeissamme lähes 4 000 alihankkijan verkoston. SRV – Elämäsi rakentaja