REDIn www-sivuilla voi ihailla Helsinkiä ja Itämerta 130 metristä

4.7.2014

Suomen ensimmäisen tornitaloalueen REDIn www-sivustolla voi nyt ihailla tornitalojen huipulta, 35. kerroksen korkeudelta avautuvia, kesäisiä 360°-näkymiä yli Helsingin ja Itämeren.

Tämän lisäksi sivustolla voi katsella, miltä maisema näyttää REDIn tornitalojen 20. ja 6. kerroksen korkeudelta. 6. kerros tulee olemaan tornitalojen ensimmäinen asuinkerros.

”REDIn korkeimman tornitalon huipulta avautuvat näkymät yli Helsingin kaupungin ja Itämeren ovat ainutlaatuisen upeat. Panoraamasta on myös mielenkiintoista katsoa, miten paljon Kalasataman asuinalue on jo kehittynyt viime aikoina”, SRV:n asuntojen myyntijohtaja Marja Kuosma sanoo.

REDIn verkkosivusto avautui toukokuun lopussa. Sivuston panoraama-kuva on tähän asti ollut talviasussaan, mutta nyt näkymät on päivitetty.

Sivuston panoraama – kuten aikaisempi talvikuvakin – on arkkitehtuurivalokuvaaja Mika Huismanin käsialaa.

Redi.fi-sivustolta löytyvät myös tiedot ja uutiset REDIn torniasunnoista, kauppakeskuksesta ja hankekokonaisuudesta.

REDI-kauppakeskuksen liiketilojen vuokraus on parhaillaan käynnissä, ja asuntojen ennakkomarkkinointi alkaa vuoden 2015 alkupuolella.

REDI kohoaa lähes 132 metrin korkeuteen

SRV rakentaa Helsingin itäiseen kantakaupunkiin Kalasataman keskuksen eli REDIn, joka muodostuu kuudesta asuintornista, hotelli- ja toimistotornista sekä REDI-kauppakeskuksesta.

Tornitaloissa on 20–35 kerrosta. Korkein niistä nousee 131,7 metriin. Torneihin tulee asunnot yli 2 000 ihmiselle eri elämänvaiheisiin, eri tavoin varusteltuina.

REDIn ensimmäiset kaksi tornitaloa, joille myönnettiin rakennuslupa maaliskuun puolivälissä, valmistuvat arviolta vuonna 2018 ja loput osat vaiheittain vuoteen 2022 mennessä. REDIn ympärille rakennetaan seuraavan vuosikymmenen aikana Kalasataman asuinalue, joka valmistuessaan 2030-luvulla on 20 000 asukkaan kaupunginosa.

SRV Yhtiöt Oyj

Lisätietoa:

Marja Kuosma, asuntojen myyntijohtaja, SRV, 040 844 8630, marja.kuosma@srv.fi

Tutustu REDIn verkkosivuihin ja panoraamaan osoitteessa: http://www.redi.fi/panoraama/

REDIn Facebook-sivut: www.facebook.com/REDIbySRV