Seppo Kopsa SRV:n hankintajohtajaksi, Antti Mäkiprosista kustannuslaskennan johtaja

12.10.2012

RI Seppo Kopsa, 46, on nimitetty 7.10 alkaen SRV:n hankintajohtajaksi. Kopsa vastaa koko konsernin hankintatoimesta ja raportoi kotimaan liiketoiminnasta vastaavalle varatoimitusjohtaja Juha Pekka Ojalalle.

”SRV on projektijohtorakentamisessa Suomen ykkönen. Viime vuosina voimakkaasti kasvanut asuntotuotanto asettaa nyt uusia haasteita konsernin hankintatoimelle. Näistä syistä siirtyminen SRV:lle on mielenkiintoista juuri nyt, ja uskon pystyväni hyödyntämään aikaisempaa kokemustani tässä muutoksessa”, Kopsa kertoo.

Seppo Kopsalla on yli 10 vuoden kokemus hankintatoimesta erityisesti asuntorakentamisen ja projektinjohtourakoinnin parista. Kopsa on aiemmin työskennellyt muun muassa YIT:llä, Lemconilla ja viimeksi Lemminkäisellä.

Antti Mäkiprosi kustannuslaskennan johtajaksi

SRV:ssä pitkän uran tehnyt RI Antti Mäkiprosi, 51, on nimitetty koko konsernin kustannuslaskennasta vastaavaksi johtajaksi. Mäkiprosi on työskennellyt SRV:ssä vuodesta 1996 ja yrityskauppojen kautta SRV-konserniin nykyisin kuuluvissa yrityiksissä 25 vuotta. Mäkiprosi on aiemmin vastannut kustannuslaskennasta laskentapäällikkönä.

SRV Yhtiöt Oyj