SRV aloittaa kauppakeskusjohtamisen REDIssä

SRV YHTIÖT OYJ     LEHDISTÖTIEDOTE     11.6.2018, KLO 13.00

SRV aloittaa kauppakeskusjohtamisen REDIssä

SRV on perustanut kauppakeskuksien johtamiseen keskittyvän yhtiön SRV REAM Oy:n, joka on solminut sopimuksen REDI kauppakeskuksen johtamisesta.

”Kauppakeskus REDIn johtaminen vahvistaa kauppakeskusliiketoimintaamme Suomessa ja REDIssä jos missä on erinomaiset mahdollisuudet liiketoiminnan kehittämiselle sekä uusien ja innovatiivisten palveluiden käyttöönotolle. Pitkä ja vahva kokemuksemme kauppakeskusten kehittämisestä, markkinoinnista, vuokrauksesta ja johtamisesta Venäjällä hyödynnetään nyt myös REDIssä", SRV:n varatoimitusjohtaja Timo Nieminen kertoo.

REDI kauppakeskuksen asiakkuusjohtajana toiminut Pia Svensk on nimitetty REDI kauppakeskuksen johtajaksi ja hän raportoi SRV:n Venäjän maajohtaja Anders Liljenstolpelle, jolla on vahva kokemus kauppakeskusten johtamisesta ja kehittämisestä Venäjällä.

SRV on avannut viime vuosina useita kauppakeskuksia Venäjällä. SRV on myös palkittu Venäjällä useaan otteeseen kauppakeskusten johtamisesta ja markkinoinnista. Esimerkiksi huhtikuussa 2018 Pietarissa sijaitseva kauppakeskus Pearl Plaza palkittiin Venäjän parhaana kauppakeskuksena keskikokoisten kauppakeskusten luokassa.

SRV:n Helsingin Kalasatamaan toteuttama kauppa- ja elämyskeskus REDI avaa ovensa asiakkaille torstaina 20.9.2018. Kauppakeskuksen liiketilojen vuokraus on edennyt suunnitellusti ja nyt, kaksi kuukautta ennen virallista avajaispäivää, reilusta 200 liiketilasta on vuokrattuna yli 70 prosenttia. Lisäksi lähes kaikista lopuista liiketiloista käydään parhaillaan vuokraneuvotteluita. REDI kauppakeskus on SRV:n omakehitteinen hanke, jonka sijoittajaryhmään kuuluvat SRV:n lisäksi Ilmarinen, OP-ryhmä ja LähiTapiola.

Kauppakeskus REDIn odotetaan tavoittavan yli 12 miljoonaa kävijää ensimmäisenä kokonaisena toimintavuotenaan. Kattavan ostostarjonnan lisäksi kauppakeskus REDIstä löytyy uusia ja yllättäviäkin vaihtoehtoja myös vapaa-aikaan. Kauppakeskuksessa pääsee erikoisimmillaan kokemaan lentämisen elämyksen. Lisäksi Baltian johtava elokuvaketju Cinamon avaa ensimmäisen teatterinsa Suomessa REDIin.

Timo Nieminen, varatoimitusjohtaja, SRV, p. 0400 424 552 , timo.nieminen@srv.fi
Heli Pulkkinen, tiedottaja, SRV, p. 050 411 0787, heli.pulkkinen@srv.fi

www.redi.fi

Facebook   LinkedIn   Twitter   Instagram

REDI in brief

SRV:n Helsingin Kalasatamaan toteuttama REDI muodostuu kantakaupungin suurimmasta kauppa- ja elämyskeskuksesta ja kahdeksasta tornitalosta. Keskuksen alla on 2 000 auton pysäköintilaitos, joka on niin tornien asukkaiden kuin kauppakeskuksen asiakkaidenkin käytössä. REDIn suosio ei rajoitu vain liiketiloihin. Ensimmäisen asuintornin, Majakan, asunnoista noin 90% on myyty. Toisen asuintornin Loiston ennakkomarkkinointi aloitetaan lähiaikoina. Suomen suurimman kaupunkirakentamisen hankkeen REDIn rakennustyöt käynnistyivät keväällä 2015 ja jatkuvat arvioiden mukaan aina vuoteen 2023 saakka.

Suomen tiheimmin asutun alueen viereen 20.9.2018 avautuvan REDI kauppakeskuksen välittömässä läheisyydessä asuu noin 60 000 ihmistä, ja sen koko vaikutusalueella yli 500 000 ihmistä, kolmannes koko suur-Helsingin asukkaista. REDI sijaitsee kolmen ison valtaväylän risteyskohdassa, ja metro pysähtyy päivittäin 500 kertaa kauppakeskuksen kolmannessa kerroksessa. Sekä kauppakeskuksen kolmannessa kerroksessa, että katutasossa pysähtyy useita bussilinjoja. Kymmenen minuutin kävelymatkan sisällä on 45 000 työpaikkaa.