SRV jatkaa kauppakeskus TRIO:n uudistamista Lahdessa

Lehdistötiedote 20.2.2008

SRV ja KOy Lahden Trio, jonka pääomistaja on Citycon Oyj, ovat allekirjoittaneet kauppakeskus Trion uudistushankkeen toisen vaiheen urakkasopimuksen. Tämä rakennusvaihe käsittää Opaalin ja Forumin kiinteistöjen perusparannustyöt sekä kiinteistöjen välisen Reunapolun uudisrakentamisen. Uudisosa liittää korttelin eri kiinteistöt yhtenäiseksi ja paremmin toimivaksi kokonaisuudeksi. Toisen vaiheen laajuus on noin 32 000 bruttoneliömetriä. Työt käynnistyvät välittömästi, ja ne valmistuvat vuoden 2008 lopulla. Lahden ydinkeskustassa sijaitseva Trio on yksi Suomen suurimmista kauppakeskuksista ja Päijät-Hämeen vahvin erikoiskaupan keskittymä. Kauppakeskuksen uudistamishankkeen kokonaislaajuus on noin 54 000 bruttoneliömetriä sisältäen muun muassa noin 90 liiketilan rakentamisen. Nyt toteutettava toinen vaihe on suoraa jatkoa hankkeen ensimmäiselle vaiheelle, jonka SRV myös toteutti. Ensimmäisen vaiheen tilat otettiin käyttöön marraskuussa 2007. Lisätietoja: SRV, projektijohtaja Kalle Mauriala, puhelin 0201 45 5559, 040 514 0620 SRV Yhtiöt Oyj on johtava projektinjohtourakoitsija ja kiinteistöhankkeiden kehittäjä Suomessa. Yhtiö kehittää ja rakentaa liike- ja toimitiloja, asuntoja, teollisuus-, logistiikka- ja kalliorakennuskohteita sekä yritys- ja asuinalueita Suomessa sekä Venäjällä ja Baltiassa. SRV on innovatiivinen rakennushankkeiden toteuttaja, jonka palveluihin kuuluvat hanke- ja kiinteistökehitys, investointisuunnittelu sekä suunnittelu ja rakentaminen. Vuonna 2007 SRV:n liikevaihto oli 561,4 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on noin 760 henkeä.