SRV lakkauttaa Kaakkois-Suomen yksikkönsä

SRV YHTIÖT OYJ     LEHDISTÖTIEDOTE     15.8.2014 KLO 12.00

SRV lakkauttaa Lappeenrannassa sijaitsevan Kaakkois-Suomen alueyksikkönsä 1.9.2014 alkaen. Yksikön henkilöstölle tarjotaan työtä konsernin muissa yksiköissä. Yksikköön kuuluu 22 työntekijää.

”SRV on joutunut tarkastelemaan liiketoimintansa rakennetta muuttuvassa markkinaympäristössä. Tarkastelun kohteena ovat olleet muun muassa Suomen markkinatilanteen ja Venäjän tilanteen vaikutukset SRV:n liiketoimintaan ja kehitysnäkymiin Kaakkois-Suomessa ”, SRV:n kotimaan alueyksiköistä vastaava johtaja Antero Nuutinen sanoo.

Yksikön alaisuuteen kuuluneet työmaat ovat sijainneet pääosin Lappeenrannan ulkopuolella ja ne jatkuvat töiden keskeytymättä.

”Pystymme huolehtimaan Kaakkois-Suomen nykyisistä ja mahdollisista tulevista projekteista muiden yksiköidemme ohjauksessa”, Nuutinen toteaa.

SRV:llä on Espoon pääkonttorin lisäksi alueyksiköt Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Joensuussa ja Oulussa.

SRV Yhtiöt Oyj

Antero Nuutinen, alueyksiköistä vastaava johtaja, puh. 040 531 4918

Yrityksestä

SRV lyhyestiSRV on rohkea rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Haluamme tarjota parhaan asiakaskokemuksen kaupunkikeskusten rakentajana ja olla alan innostavin työpaikka. Tuomme aidon yhteistyön ja innostuksen jokaiseen kohtaamiseen. Vastuullisuus näkyy kaikessa toiminnassamme. Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä vuodesta 2007 listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa ja Venäjällä. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 960 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee yli 1 000 ihmistä. Lisäksi työllistämme hankkeissamme lähes 4 000 alihankkijan verkoston. SRV – Elämäsi rakentaja