SRV:ltä uusi palvelukokonaisuus uuteen asuntoon muuttaville

SRV on kehittänyt uuden palvelukonseptin SRV-Extran, jossa asiakas saa uuden asunnon ostamiseen liittyvät tärkeät palvelut suoraan yhdeltä toimittajalta. Palvelujen lisäksi valikoimaan kuuluu myös tuotteita, jotka ovat muuton yhteydessä usein tarkastelun ja uushankinnan kohteena, kuten kodin viihde-elektroniikka ja suuret kalusteet. SRV-Extra sisältää myös mm. muutto- ja vuokra-autopalvelut, kodin tekstiilit, laajakaista-, kaapeli-tv-ja turvaratkaisut, siivouspalvelut sekä asennusavun. Palvelu- ja tuotesortimentti kasvaa asiakkailta tulevien toiveiden ja tarpeiden pohjalta. Suurimman osan konseptin palveluista ja tuotteista on tarkoitus auttaa SRV:n asiakkaita asunnonostotilanteessa. ”Palvelut ja tuotteet helpottavat muuttoprosessia ja tekevät uudesta SRV-kodista vielä yksilöllisemmän jo monipuolisten materiaalivaihtoehtojen lisäksi”, sanoo SRV:n markkinointi- ja myyntijohtaja Juha Heijala. ”Palvelujen saanti on tehty asiakkaille helpoksi ja tuotteet tulevat suoraan uuteen kotiin asennettuna, helposti ilman asiakkaan vaivaa kuljettaa ja asentaa niitä itse.” Lisätietoja: Juha Heijala, markkinointi- ja myyntijohtaja, SRV Asunnot Puh. 050 357 5096, juha.heijala@srv.fi SRV on johtava projektinjohtourakoitsija ja kiinteistöhankkeiden kehittäjä Suomessa. Yhtiö kehittää ja rakentaa liike- ja toimitiloja, asuntoja, teollisuus-, logistiikka- ja kalliorakennuskohteita sekä yritys- ja asuinalueita Suomessa sekä Venäjällä ja Baltiassa. Vuonna 2007 SRV:n liikevaihto oli 561,4 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on noin 800 henkeä.