SRV myi Keravanportin kiinteistön

SRV YHTIÖT OYJ TIEDOTE 1.4.2008

SRV on myynyt Keravanportin kiinteistön Pohjola Kiinteistösijoitus Oy:n hallinnoimalle kiinteistöpääomarahasto REFF I Ky:lle. SRV rakentaa Keravanporttiin kaksi liikerakennusta. Ensimmäisenä on valmistunut Rautia rautakauppa, joka avasi 1.4.2008. Muita Keravanporttiin tulevia yrityksiä ovat lasten seikkailupuisto HopLop, lounasravintola, PizzaTaxi, kuntoklubi Feenix, eläinlääkärikeskus sekä Kenkä-Mekka. Kokonaisuudessaan Keravanportti valmistuu elokuussa 2008. Yhteensä uutta liiketilaa valmistuu 7200 neliömetriä. Liiketiloista on enää kaksi vuokraamatta. Keravanportti sijaitsee Helsinki - Lahti moottoritien liittymän välittömässä läheisyydessä.  ”Keravanportti on viimeinen osa SRV:n kehittämästä alueesta, johon ensimmäisenä rakennettiin Auto-Salpan liikerakennus vuonna 2005”, kertoo SRV toimitilojen johtaja Juha Pekka Ojala. Lisätietoja: SRV: projektikehitysjohtaja Timo Palkonen, puh. 0201 45 5545, 040 744 1630 Pohjola Kiinteistösijoitus Oy: toimitusjohtaja Markku Mäkiaho, puh 010 252 7272, 050 529 2055