SRV:n REDIn toisen tornitalon ennakkomarkkinointi alkaa huhtikuussa

SRV YHTIÖT OYJ     LEHDISTÖTIEDOTE     16.2.2018, KLO 8.20

SRV:n REDIn toisen tornitalon ennakkomarkkinointi alkaa huhtikuussa

SRV:n Helsingin Kalasatamaan toteuttaman Suomen suurimman kaupunkirakentamiskohteen REDIn toisen asuintornin Loiston asuntojen ennakkomarkkinointi alkaa huhtikuussa 2018. Ennakkomarkkinoinnin aikana Loiston, kuten helmikuun jälkeen kaikkien muidenkin SRV:n uudiskohteiden, asunnoilla on kaksi eri hintaa. Kun asunnon varaa ennen ennakkomarkkinoinnin päättymistä, voi valita kahdesta eri tavasta ostaa asunto: yhtiölainalla tai ilman. Kun asunnon ostaa ilman yhtiölainaa, on asunnon velaton myyntihinta edullisempi kuin yhtiölainan kanssa. Tällöin asiakkaan ostamaan asuntoon ei kohdisteta yhtiölainaosuutta, ja asiakas maksaa koko asunnon velattoman myyntihinnan rakentamisen etenemisen mukaisesti.

Merenpinnasta 124 metrin korkeuteen kohoavan Loiston 249 asuntoa sijaitsevat kauppakeskus REDIn päällä kerroksissa 6-32. Loistosta löytyy huoneistoja yksiöstä viiden huoneen näköala-asuntoon. Loiston asunnoissa kiinnostavaa ovat myös viherhuoneet ja asuntojen hieman normaalia korkeampi huonekorkeus, 2,9 metriä.

”Kaikkiaan REDIn torneihin valmistuu tulevina vuosina noin 2 000 asuntoa. Korkealla asuminen, ainutlaatuinen sijainti liikenteen solmukohdassa ja luonnon äärellä, REDIn tornien näköalat sekä torneihin tulevat asumisen palvelut yhdessä kauppakeskuksen palveluiden kanssa ovat kiinnostaneet kodinetsijöitä. Meille on tärkeää, että luomme REDIstä kokonaisuuden, joka aidosti palvelee asukkaita, helpottaa heidän arkeaan ja tuo elämään ripauksen luksusta”, SRV:n Suomen asuntoliiketoiminnasta vastaava johtaja Antero Nuutinen toteaa.

Asukkaiden käytössä ovat tornin monipuoliset yhteistilat, kuntoilu-, pyörähuolto- ja klubitiloineen, jonka lisäksi asukkaiden vieraita palvelee erillinen vierashuone lyhytaikaiseen majoittumiseen. Älykäs hissi-lukitus-ovipuhelin järjestelmäkokonaisuus edistää sujuvaa liikkumista niin asukkaille kuin heidän vierailleen. SmartPost-pakettilokerikkopalvelut mahdollistavat pakettien vastaanottamisen ja lähettämisen kotitalosta poistumatta. Aulapalvelu ja tornin digitaaliset palvelut, kuten interaktiiviset porrasnäytöt ja mobiiliasukasportaali, tarjoavat uudenlaista, monikanavaista asiakaspalvelua, helpottaen asumisen palveluiden saavutettavuutta. Vain hissimatkan päässä asukkaita palvelee Suomessa uudenlaisella tavalla elämyksiä ja ostoksia yhdistävä kauppa- ja elämyskeskus.

REDIn ensimmäinen asuintorni Majakka on herättänyt valtavasti kiinnostusta ja tornitalon asunnoista on myymättä enää vajaa 30. Majakan ennakkomarkkinoinnin käynnistyessä vuoden 2016 tammikuussa sen 282 asunnosta varattiin ensimmäisen vuorokauden aikana yli puolet. Majakan rakennustyöt etenevät suunnitellusti ja ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan Majakkaan keväällä 2019. REDIn toisen asuintornin Loiston rakentaminen on tarkoitus alkaa kesällä 2018.

REDI-kokonaisuuteen tulee kaiken kaikkiaan kahdeksan tornitaloa. Kaikkien kahdeksan tornitalon hissi- ja porraskuilut on rakennettu samanaikaisesti pysäköintilaitoksen ja kauppakeskuksen rungon kanssa kauppakeskuksen katon tasolle saakka.

Antero Nuutinen, johtaja, asuntorakentaminen, SRV, 040 531 4918, antero.nuutinen@srv.fi
Merja Rainio, myyntipäällikkö, SRV, 0400210898, merja.rainio@srv.fi
Heli Pulkkinen, tiedottaja, REDI by SRV, 050 411 0787, heli.pulkkinen@srv.fi

REDI in brief

SRV:n Helsingin Kalasatamaan toteuttama REDI muodostuu kantakaupungin suurimmasta kauppa- ja elämyskeskuksesta ja kahdeksasta tornitalosta. Keskuksen alla on 2 000 auton pysäköintilaitos, joka on niin tornien asukkaiden kuin kauppakeskuksen asiakkaidenkin käytössä. Suomen suurimman kaupunkirakentamisen hankkeen REDIn rakennustyöt käynnistyivät keväällä 2015 ja jatkuvat arvioiden mukaan aina vuoteen 2023 saakka.

REDI kauppakeskus avataan syksyllä 2018 ja ensimmäisenä valmistuvaan tornitaloon, Majakkaan, asukkaat pääsevät muuttamaan keväällä 2019. Loput tornitalot valmistuvat vaiheittain vuoteen 2023 mennessä.

www.redi.fi

Facebook   LinkedIn   Twitter   Instagram