SRV:n tytäryhtiöille uudet nimet osana brändiuudistusta

Tiedote 29.2.2008

Osana yhtiön brändiuudistusta SRV muuttaa tytäryhtiöidensä nimet. Toimitilaratkaisuihin erikoistuneen SRV Viitoset Oy:n nimi muuttuu 1.3.2008 alkaen SRV Toimitilat Oy:ksi. Asuntoja tarjoavan SRV Westerlund Oy:n nimi muuttuu SRV Asunnot Oy:ksi. Kansainvälisestä liiketoiminnasta vastaavan SRV International Oy:n nimi säilyy entisenä. SRV:n uudistetun brändin myötä yhtiön kaikki liiketoiminta-alueet näkyvät entistä selkeämmin yhden SRV-brändin alla. Myös brändilupausta on hiottu, se on uudistuksen jälkeen ”Rakentavasti erilainen”. Sen keskeisiä lähtökohtia ovat dynaamisuus, luotettavuus, edelläkävijyys ja palvelualttius. ”Yhtenäisen brändin avulla selkeytämme viestejämme sidosryhmillemme. Suomen johtavana projektijohtourakoitsijana ja kiinteistöhankkeiden kehittäjänä SRV eroaa toimialallaan muista yrityksistä ainutlaatuisen toimintamallinsa ansiosta. Brändiuudistuksen avulla haluamme tuoda näitä vahvuuksia entistä vahvemmin esille”, sanoo SRV:n viestintä- ja markkinointijohtaja Jussi Ollila. Lisätietoja: Viestintä- ja markkinointijohtaja Jussi Ollila, puh. 0201 45 5275