SRV:n viestintäjohtaja vaihtuu

SRV YHTIÖT OYJ     PÖRSSITIEDOTE     24.9.2018     klo 12.00

SRV:n viestintäjohtaja vaihtuu

SRV:n viestintäjohtaja ja johtoryhmän jäsen Päivi Kauhanen on päättänyt jättää tehtävänsä pitkäaikaisen sairauden vuoksi ja siirtyä pois SRV:n palveluksesta. SRV aloittaa uuden viestintäjohtajan rekrytoinnin välittömästi.

”Haluan kiittää Päiviä erinomaisesta työstä SRV:n viestinnän ja brändin kehittämisessä sekä aktiivisesta roolista SRV:n strategiatyössä. Toivomme Päiville kaikkea hyvää jatkossa”, toteaa toimitusjohtaja Juha Pekka Ojala.

SRV:n vt. viestintäjohtajana toimii toistaiseksi viestintätoimisto Tekir Oy:n johtaja Johanna Henttonen. Henttosella on vahva kokemus viestinnän johtotehtävissä kansainvälisissä teollisuusyrityksissä.

SRV Yhtiöt Oyj

Lisätiedot:
Juha Pekka Ojala, toimitusjohtaja, 040 733 4173, jp.ojala@srv.fi

Facebook   LinkedIn   Twitter   Instagram

Yrityksestä

SRV lyhyestiSRV on rohkea rakennusalan kehittäjä ja uudistaja. Haluamme tarjota parhaan asiakaskokemuksen kaupunkikeskusten rakentajana ja olla alan innostavin työpaikka. Tuomme aidon yhteistyön ja innostuksen jokaiseen kohtaamiseen. Vastuullisuus näkyy kaikessa toiminnassamme. Olemme vuonna 1987 perustettu, Helsingin pörssissä vuodesta 2007 listattu yhtiö. Toimimme kasvukeskuksissa Suomessa ja Venäjällä. Liikevaihtomme vuonna 2018 oli 960 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee yli 1 000 ihmistä. Lisäksi työllistämme hankkeissamme lähes 4 000 alihankkijan verkoston. SRV – Elämäsi rakentaja